Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у січні-вересні 2020 року •Друк•
••Четвер•, 01 •жовтня• 2020, 12:48•

Протягом січня-вересня 2020 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 614 звернень громадян, що на 199 звернень  більше, ніж за аналогічний період  2019 року, із них 539 письмових, 26 усних, 49 надійшли через органи влади. 519 звернень вирішено позитивно, на 70 – дано роз’яснення, 18 – чекають остаточного вирішення, 4 – направлено за належністю, 3 – відмовлено у задоволенні. Надійшло 1 анонімне звернення. У січні-вересні 2020 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 9 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 6 та секретарем міської ради – 11.

За 9 місяців 2020 року до міськвиконкому надійшло 16 колективних звернень  (за 9 місяців 2019 року – 26), в яких порушувались питання про ремонт вулиць, про проведення водопроводу до будинку, про користування земельними ділянками, про встановлення дитячого майданчика, про вуличне освітлення та інші.

 

 

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 507 (у січні-вересні 2019  року – 258), комунального господарства – 55 (у січні-вересні 2019  року – 70).

У січні-вересні 2020 року надійшло 3 повторних та 6 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 279 звернень від пенсіонерів, 102 – від осіб з інвалідністю, 25 – від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 6 – від учасників бойових дій,  37 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

За 9 місяців 2020 року до виконавчого комітету надійшла 1 скарга на дії посадової особи.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом січня-вересня 2020 року надійшло 49 звернень, із них: 20 – на Урядову гарячу лінію, 26 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 3 – до інших органів влади. З них 3 звернення переадресовані в інші органи за належністю.

У січні-вересні 2020 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 489 громадян (217 – у січні-вересні 2019 року).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner