•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Мінцифри презентувала нові електронні послуги на Кіровоградщині •PDF• •Друк•
••П'ятниця•, 17 •грудня• 2021, 10:15•

Протягом трьох днів представники міністерства провели презентації послуг та зустрілися із мешканцями у трьох громадах області.

16 грудня 2021 року – Представники Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні відвідали дев’ять населених пунктів на Кіровоградщині та розповіли про нові цифрові послуги, доступні для громадян на порталі та у мобільному застосунку Дія. Упродовж 14-16 грудня вони побували у трьох громадах області: Компаніївській, Великосеверинівській та Новоукраїнській. Зокрема, відвідали смт. Компаніївка, с. Полтавка, с. Роздолля, м. Новоукраїнка, с. Звірівка, с. Мар'янопіль, с. Велика Северинка, с. Оситняжка, с. Созонівка, де зустрілися із їхніми жителями.

Шарлотта Хмельницька, представниця директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації, розповіла, що таке Дія та які цифрові можливості доступні на порталі та у мобільному додатку для громадян, зокрема про нові цифрові документи, їхні функції та електронні послуги.

«Дія – це найбільш безпечний продукт, який створювався за останні роки. На сьогодні платформа пропонує 15 цифрових документів, а мобільним застосунком вже користуються понад 11 млн українців. Україна також стала першою в світі країною, де цифрові паспорти мають таку юридичну силу, як паперові чи пластикові аналоги. Мета Міністерства – створити найбільш зручну державу для громадян з точки зору надання державних послуг, і ми поступово та впевнено йдемо цим шляхом», – наголосила Шарлотта Хмельницька.

Віктор Жученя, регіональний координатор взаємодії з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Кіровоградській області, розвіяв міфи пов'язані з цифровізацією.

Спікери також нагадали, що нещодавно Міністерство презентувало 7 нових соціальних та пенсійних послуг, що віднедавна доступні на платформі Дія. Це, зокрема: послуги з призначення житлової субсидії, пенсії та її перерахунку, отримання довідки про застраховану особу за формами ОК-5 та ОК-7, довідки про доходи пенсіонера та витягу з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування доступні. Розробка послуг відбулася за підтримки ПРООН в Україні у межах «Проєкту підтримки Дія».

Експерти продемонстрували присутнім, як скористатися новими послугами, та відповіли на питання учасників зустрічі щодо цифрової трансформації і проблем, з якими вони стикаються при отриманні державних електронних послуг.

Євген Гурницький, експерт громадської організації «Територія успіху», також презентував результати дослідження щодо користування електронними державними послугами у Кіровоградській області. Опитування зокрема засвідчило, що  близько половини опитаних користується державними електронними сервісами. За останній рік тим чи іншим державним е-сервісом користувався кожен другий (51%). Переважна більшість опитаних, які отримували послуги через електронні сервіси, позитивно оцінюють свій досвід – 91% повністю або скоріше задоволені. Найпопулярніший електронний сервіс – мобільний додаток «Дія», ним користувались 65% опитаних.

Опитування та презентації е-сервісів відбулися у межах проєкту «Підтримка цифровізації державних послуг у громадах Миколаївської та Кіровоградської областей», що реалізується громадською організацією «Агентство економічного розвитку» в партнерстві з громадською спілкою «Мережа хабів громадянського суспільства України». Проєкт діє з вересня 2021 року та охоплює дві області: Кіровоградську та Миколаївську. Його головна мета – підвищення обізнаності та дослідження думок мешканців віддалених громад і представників/ць вразливих груп щодо електронних послуг та цифрової трансформації у державі.

У межах проєкту, зокрема, відбулися зустрічі із представниками влади у громадах, фокус-групи з представниками влади та вразливими категоріями населення, а також проведені опитування жителів громади щодо користування електронними послугами. За результатами активностей громадські активісти зібрали «болі», побажання та потреби місцевих громад щодо користування електронними послугами.

Ініціатива реалізується за підтримки «Проєкту підтримки Дія», що реалізується ПРООН в Україні за підтримки Швеції.

Довідково

Проєкт «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія) розпочав роботу в 2021 р. і спрямований на подолання цифрового розриву між поколіннями та різними соціальними групами. Його головна мета – підвищити доступність нових цифрових рішень, щоб кожен чоловік та жінка в країні могли користуватися електронними послугами та ніхто не залишився поза увагою.

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•