•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у січні-вересні 2021 року •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 04 •жовтня• 2021, 12:14•

Протягом січня-вересня 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 525 звернень громадян (в тому числі 25 інформаційних запитів), що на 89 звернень  менше, ніж за аналогічний період  2020 року, із них  324 письмових, 52 усних, 148 надійшли через органи влади, 1 – від інших установ, організацій.  329 звернень вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні – 3, на 125 – дано роз’яснення, 52 – чекають остаточного вирішення, 16 – направлено за належністю. У січні-червні 2021 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 8 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 19 та секретарем міської ради – 25.

У січні-вересні 2021 року до міськвиконкому надійшло 27 колективних звернень  (у січні-вересні 2020 року – 16), в яких порушувались питання про ремонт д

оріг, про вуличне освітлення, про ремонт покрівлі комунальних будинків та ін.

 

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 256 (у січні-вересні 2020 року – 507), комунального господарства – 162 (у січні-вересні 2020 року – 65).

За 9 місяців 2021 року надійшло 4 повторних, 3 дублетних та 44 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 162 звернення від пенсіонерів, 50 – від осіб з інвалідністю, 2 – від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 7 – від учасників бойових дій, 14 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

У січні-вересні 2021 року до виконавчого комітету надійшло 3 скарги.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 148 звернень, із них: 102 – на урядову "гарячу лінію", 29 – до регіонального контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 17 – до інших органів влади.

Протягом дев'яти місяців 2021 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 233 громадянина (489 – у січні-вересні 2020 року).

Згідно поданих заяв грошову допомогу на лікування та вирішення інших питань надано 206 особам на суму 407132,47 грн.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•