•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І кварталі 2021 року •PDF• •Друк•
••П'ятниця•, 02 •квітня• 2021, 12:32•

Протягом І кварталу 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 161 звернення громадян (в тому числі 6 інформаційних запитів), що на 7 звернень  менше, ніж за аналогічний період  2020 року, із них 85 письмових, 23 усних, 53 надійшли через органи влади. 95 звернень вирішено позитивно, на 39 – дано роз’яснення, 18 – чекають остаточного вирішення, 9 – направлено за належністю. У січні-березні 2021 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 6 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 7 та секретарем міської ради – 10.

 

 

У І кварталі 2021 року до міськвиконкому надійшло 6 колективних звернень  (у І кварталі 2020 року – 3), в яких порушувались питання про ремонт доріг, про вуличне освітлення та про ремонт покрівлі комунального будинку.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 76 (у січні-березні 2020 року – 125), комунального господарства – 48 (у січні-березні 2020 року – 21).

У січні-березні 2021 року надійшло 2 повторних, 1 дублетне та 12 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 47 звернення від пенсіонерів, 16 – від осіб з інвалідністю, 1 – від особи з інвалідністю внаслідок війни, 3 – від учасників бойових дій, 4 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

У І кварталі 2021 року до виконавчого комітету скарг на дії посадових осіб не надходило.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 53 звернення, із них: 36 – на урядову "гарячу лінію", 13 – до регіонального контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 4 – до інших органів влади. З них 9 звернень переадресовані в інші органи за належністю.

Протягом трьох місяців 2021 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 67 громадян (117 – у січні-березні 2020 року).

Згідно поданих заяв грошову допомогу на лікування та вирішення інших питань надано 62 особам на суму 122 973,63 грн.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•