•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2020 році •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 11 •січня• 2021, 09:05•

Протягом 2020 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 725 звернень громадян, що на 193 звернення  більше, ніж за аналогічний період  2019 року, із них 617 письмових, 26 усних, 82 надійшли через органи влади. 590 звернень вирішено позитивно, на 108 – дано роз’яснення, 17 – чекають остаточного вирішення, 7 – направлено за належністю, 3 – відмовлено у задоволенні. Надійшло 2 анонімні звернення. У 2020 році на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 9 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 6 та секретарем міської ради – 11.

У 2020 році до міськвиконкому надійшло 22 колективні звернення  (у 2019 році – 34), в яких порушувались питання про ремонт вулиць, про проведення водопроводу до будинку, про користування земельними ділянками, про встановлення дитячого майданчика, про вуличне освітлення, про користування громадською криницею та інші.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 569 (у 2019  році – 330), комунального господарства – 87 (у 2019 році – 99).

 

 

У 2020 році надійшло 6 повторних та 15 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 321 звернення від пенсіонерів, 110 – від осіб з інвалідністю, 25 – від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 10 – від учасників бойових дій, 38 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

У 2020 році до виконавчого комітету через облдержадміністрацію надійшло 4 скарги на дії посадових осіб (2 з них переадресовані за належністю до інших органів).

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 2020 року надійшло 82 звернення, із них: 45 – на Урядову "гарячу лінію", 30 – до регіонального контактного центру Кіровоградської ОДА, 7 – до інших органів влади. З них 7 звернень переадресовані в інші органи за належністю.

Протягом 2020 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 550 громадян (279 – у 2019 році).

Згідно поданих заяв грошову допомогу на лікування та вирішення інших питань надано 530 особам на суму 753 801,78 грн.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•