•Банер•
Звіт про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2019 році •PDF• •Друк•
••Четвер•, 02 •січня• 2020, 15:07•

Протягом 2019 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 532 звернення громадян, що на 45 звернень  менше, ніж за 2018 рік, із них 343 письмових, 93 усних, 96 надійшли через органи влади. 347 звернень вирішено позитивно, на 125 – дано роз’яснення, 21 – чекає остаточного вирішення,  29 – направлено за належністю, 7 – відмовлено у задоволенні, 3 – не підлягають розгляду (анонімні). У 2019 році на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 29 осіб, його заступниками з питань діяльності виконавчих органів ради – 22 та секретарем міської ради – 42.

 

 

За поточний рік до міськвиконкому надійшло 34 колективних звернень  (за 2018 рік – 43), в яких порушувались питання про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, про ремонт доріг та тротуарів, про встановлення вуличного освітлення, про благоустрій прибудинкової території та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 330 (у  2018  році – 379), комунального господарства – 99 (у 2018 році – 118).

За 2019 рік надійшло 4 повторні звернення.

Протягом звітного періоду надійшло 207 звернень від пенсіонерів, 81 – від осіб з інвалідністю, 1 – від особи з інвалідністю внаслідок війни, 4 – від ветеранів  праці, 9 – від учасників бойових дій,  32 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

У 2019 році до виконавчого комітету надійшло 4 скарги на дії посадових осіб.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 2019 року надійшло 96 звернень, 29 з яких переадресовані в інші органи за належністю. Із них: 45 – на Урядову гарячу лінію, 7 – до Офісу Президента України, 3 – до Кабінету Міністрів України, 33 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 6 – до ОДА, 1 – до РДА, 1 – до районної ради.

У 2019  році з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 279 громадян (358 – за 2018 рік).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•