•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у січні-вересні 2019 року •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 01 •жовтня• 2019, 14:55•

Протягом січня-вересня 2019 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 415 звернень громадян, що на 33 звернення  менше, ніж за аналогічний період 2018 року, із них 270 письмових, 71 усне, 74 надійшли через органи влади. 267 звернень вирішено позитивно, на 96 – дано роз’яснення, 23 – чекають остаточного вирішення,  23 – направлено за належністю, 5 – відмовлено у задоволенні, 1 – не підлягає розгляду (анонімне). У січні-вересні 2019 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 23 особи, його заступниками з питань діяльності виконавчих органів ради – 13 та секретарем міської ради – 35.

 

 

За січень-вересень поточного року до міськвиконкому надійшло 26 колективних звернень  (за 9 місяців 2018 року – 36), в яких порушувались питання про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, про ремонт  доріг та тротуарів, про встановлення вуличного освітлення, про благоустрій прибудинкової території та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 258 (у січні-вересні 2018  року – 297), комунального господарства – 70 (у січні-вересні 2018  року – 96).

За 9 місяців 2019 року надійшло 2 повторні звернення.

Протягом звітного періоду надійшло 163 звернень від пенсіонерів, 65 – від осіб з інвалідністю, 1 – від особи з інвалідністю внаслідок війни, 4 – від ветеранів  праці, 8 – від учасників бойових дій,  24 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

У січні-вересні 2019 року до виконавчого комітету надійшло 4 скарги на дії посадових осіб.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 9 місяців 2019 року надійшло 74 звернення, 22 з яких переадресовані в інші органи за належністю. Із них: 37 – на Урядову гарячу лінію, 5 – до Адміністрації (Офісу) Президента України, 1 – до Кабінету Міністрів України, 24 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 6 – до ОДА, 1 – до РДА.

У січні-вересні 2019  року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 217 громадян (281 – за 9 місяців 2018 року).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•