•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І півріччі 2019 року •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 02 •липня• 2019, 15:50•

 

Протягом І півріччя 2019 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 283 звернення громадян, що на 4 звернення  менше, ніж за аналогічний період 2018 року, із них 197 письмових, 40 усних, 46 надійшли через органи влади. 191 звернення вирішено позитивно, на 56 – дано роз’яснення, 18 – чекають остаточного вирішення,  15 – направлено за належністю, 2 – відмовлено у задоволенні, 1 – не підлягає розгляду (анонімне). У І півріччі 2019 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 15 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 5 та секретарем міської ради –20.

За січень-червень поточного року до міськвиконкому надійшло 18 колективних звернень  від 301 громадянина (у І півріччі 2018 року – 19 від 317 громадян), в яких порушувались питання про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, про ремонт  тротуару, про встановлення вуличного освітлення, про благоустрій прибудинкової території та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 189 (у І півріччі 2018  року – 214), комунального господарства – 36 (у І півріччі 2018  року – 47).

 

 

У І півріччі 2019 року надійшло 2 повторні звернення.

Протягом звітного періоду надійшло 114 звернень від пенсіонерів, 53 – від осіб з інвалідністю, 1 – від інваліда війни, 4 – від ветеранів війни та праці, 7 – від учасників бойових дій, 23 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

У  І півріччі 2019  року до виконавчого комітету надійшло 3 скарги на дії посадових осіб.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 6 місяців 2019 року надійшло 46 звернень, 14 з яких переадресовані в інші органи за належністю. Із них: 24 – на Урядову гарячу лінію, 3 – до Адміністрації Президента України, 16 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 2 – до ОДА, 1 – до РДА.

У І півріччі 2019  року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 156 громадян (200 – у І півріччі 2018 року).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•