•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради за 9 місяців 2018 року •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 02 •жовтня• 2018, 15:19•

Протягом 9 місяців 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 448 звернень громадян, що на 4 звернення  менше, ніж за аналогічний період 2017 року, із них  352 письмових, 51 усне, 45 надійшли через органи влади. 316 звернень вирішено позитивно, на 79 – дано роз’яснення, 10 – відмовлено у задоволенні, 40 – чекають остаточного вирішення, 3 – направлено за належністю. У  січні-вересні 2018 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 19 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 7 та секретарем міської ради – 25.

За дев’ять місяців поточного року до міськвиконкому надійшло 36 колективних звернень від мешканців громади (за 9 місяців 2017 року – 49), в яких порушувались такі питання: про ремонт доріг та комунальних будинків, про благоустрій території громади, про проведення вуличного освітлення, про будівництво дитячого майданчика та інші.

 

 

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 297 (за 9 місяців 2017  року – 326), комунального господарства – 96 (за 9 місяців 2017  року – 74).

За січень-вересень 2018 року надійшло 5 повторних звернень (за 9 місяців 2017            року – 3).

Протягом звітного періоду надійшло 180 звернень від пенсіонерів, 55 – від осіб з  інвалідністю, 8 – від ветеранів війни та праці, 5 – від учасників бойових дій.

За 9 місяців 2018  року до виконавчого комітету надійшла 1 скарга на дії посадових осіб.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 9 місяців 2018 року надійшло 45 звернень від громадян, які проживають на території громади, та інших громадян, 3 з яких переадресовані в інші органи за належністю, 4 – анонімні звернення. Із них: 14 громадян звернулося на Урядову гарячу лінію, 1 – до Адміністрації Президента України, 23 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації та 7 – до інших органів.

За 9 місяців 2018  року з заявами про надання грошової допомоги звернувся 281 громадянин (за 9 місяців 2017 року – 308).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•