•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Програма профілактики злочинності •PDF• •Друк•
••Четвер•, 29 •березня• 2012, 12:38•

     

                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                  рішенням Новоукраїнської  міської ради

                                                  шостого скликання від 08.02.2011 року № 91

 

 

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

профілактики злочинності на території

Новоукраїнської міської ради на 2011-2015 роки

 

1. Загальні положення

 

             Комплексна програма профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Новоукраїнської міської ради на 2011-2015 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Конституції України, Закону України «Про міліцію», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 18 лютого 2002 року «Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян».

            Програма являє собою комплекс організаційно-правових заходів міської ради та райвідділу внутрішніх справ на період з 2011 по 2015 рік, спрямованих на суттєве поліпшення якості профілактики і протидії проявам злочинності.

            Метою Програми є підвищення ефективності роботи органів внутрішніх справ, посилення профілактичної роботи з боку депутатського складу, спеціалістів виконкому міської ради щодо усунення факторів, що негативно впливають на стан правопорядку в місті, об’єднання їх зусиль та зусиль громадськості для забезпечення законності і правопорядку на основі чітко визначених пріоритетів.

            Головним напрямком Програми є вдосконалення системи взаємодії щодо забезпечення надійного захисту особистості, суспільства та держави від злочинних посягань.

            Досягненню мети та напрямку Програми сприятимуть заходи, спрямовані на:

-  створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності;

-  ослаблення дії криміногенних факторів;

-  недопущення втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх;

-  витіснення злочинності з окремих сфер суспільного життя;

-  викорінення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

-  обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів,  пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх для злочинності явищ.

            У результаті реалізації заходів Програми очікується:

- зниження рівня злочинності, ослаблення суспільної напруги, викликаної  її  впливом;

- поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя;

- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправні дії;

- зниження рівня вживання наркотиків населенням та проникнення їх в місто, припинення транзиту наркотичних засобів через територію міста;

- створення системи реабілітації осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;

- підтримання громадського порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні;

- поліпшення стану безпеки дорожнього руху на основі встановлення партнерських відносин між громадянами та працівниками Державтоінспекції;

- зміцнення кадрового потенціалу правоохоронних органів;

- досягнення належного рівня фінансового і матеріального забезпечення правоохоронної та профілактичної діяльності.              

 

2. Коротка характеристика сучасного стану злочинності на території  Новоукраїнської міської ради

 

            Сучасна криміногенна ситуація на території Новоукраїнської міської ради за останні роки зазнала значних змін. За умов соціально-економічної нестабільності, зниження правосвідомості та моральних цінностей населення, коли окремі форми протиправної поведінки стали розглядатися в масовій свідомості як соціально допустимі і навіть повсякденні, позбавлення виховної роботи серед молоді, злочинність набуває дедалі більш потворних відтінків. Поширюється кримінальний професіоналізм, жорстокість та зухвалість при скоєнні злочинів, їх корислива спрямованість.

            Разом з тим, відтворенню злочинності сприяють традиційні криміногенні чинники: розповсюдження алкоголізму та наркоманії, проблеми в родинно-побутовій сфері, зростання безробіття тощо. Із загальної кількості осіб, які скоїли злочини, понад 84 % є непрацюючими, які не працювали і не навчались. Відсутність надійних соціальних гарантій для осіб з кримінальним минулим, труднощі їх трудового та побутового влаштування, ускладнює процес становлення.

            У звітному періоді на території Новоукраїнської міської ради скоєно і зареєстровано 420 злочинів загальнокримінальної спрямованості.

            Рівень злочинності у розрахунку на 10 тис. населення за вказаний період складає 31,9% .

            Із загальної кількості зареєстровано:

-          розбоїв – 4, за аналогічний період 2009 року – 3;

-          грабежів – 22, в 2009 році – 28;

-          умисних тяжких тілесних ушкоджень – 4, в 2009 році – 9,

                                 у тому числі зі смертю потерпілих – 1 / 6;

-          крадіжки приватного майна –162 проти 212 в 2009 році,

                                 у т.ч. крадіжки із квартир – 53 проти 81 в 2009 році.

            Особливе занепокоєння викликає кримінальна активність підлітків.

            Поширюється таке негативне явище, як бродяжництво та жебракування серед неповнолітніх.

            Поступово на території міста збільшується кількість адмінправопорушень.

            Так, протягом 12 місяців 2010 року до адміністративної відповідальності по місту притягнуто 840 осіб, в тому числі за ст. 44 КУпАП – 7 осіб (за незаконне виробництво, зберігання наркотичних засобів), 6 осіб за ст. 51 КУпАП (дрібне розкрадання чужого майна), 11 осіб за ст. 159 КУпАП (порушення правил торгівлі на ринку), 3 особи за ст. 164-10 КУпАП (порушення здійснення операцій з металобрухтом), 2 особи по ст. 164-9 КУпАП (незаконне розповсюдження аудіо- відео творів), 97 осіб по ст. 173 КУпАП (дрібне хуліганство), 121 особа за ст. 173-2 КУпАП (насильство в сім’ї), 14 осіб по ст. 176 КУпАП (зберігання самогону без мети збуту), 345 осіб по ст. 178 КУпАП (розпивання спиртних напоїв у громадських місцях), 26 осіб по ст. 184 КУпАП (невиконання батьками обов’язків щодо виховання дітей), 48 осіб по ст. 185 КУпАП (злісна непокора працівнику міліції), 44 особи по ст. 187 КУпАП (порушення правил адміннагляду), 87 осіб по ст. 197 КУпАП (проживання без паспорта), 29 осіб по ст. 203 КУпАП (порушення іноземцями правил перебування в Україні).

            Посилення охорони правопорядку, забезпечення безпеки громадян на вулицях та в інших громадських місцях населених пунктів міста – одне з основних завдань, які стоять перед органами внутрішніх справ.

            Враховуючи те, що одним із пріоритетних напрямків діяльності по забезпеченню громадської безпеки, зниженню рівня злочинності є об’єднання зусиль працівників РВ УМВС, міської ради, громадських формувань, мешканців міста, організація їх роботи не можлива без впровадження нових форм та методів службової діяльності, використання сучасних технологій та новітніх розробок у галузі комп’ютерної та спеціальної техніки, зв’язку, удосконалення управління силами та засобами, що залучаються до охорони громадського порядку.                                                          

            У той же час, недостатня кількість патрульних нарядів міліції, їх незабезпечення службовим автотранспортом є стримуючим фактором у забезпеченні ефективної роботи служб з охорони громадського порядку та швидкого реагування на правопорушення.

            Для успішного подолання зазначених негативних тенденцій, поліпшення стану охорони конституційних прав і свобод громадян, забезпечення активної протидії злочинності, належної охорони громадського порядку в місті розроблено комплекс спільних заходів, які викладені в даній Програмі.

 

3. Основні заходи по реалізації Програми

 

Організаційне забезпечення профілактики злочинності

 

            1. Щоквартально аналізувати стан правопорядку на території міської ради. За результатами аналізу та з урахуванням факторів, що негативно впливають на стан правопорядку, розробляти комплексні плани заходів щодо запобігання злочинним проявам, визначивши посадових осіб, на яких покладається персональна відповідальність за конкретні напрями роботи.

РВ УМВС, міська рада

2011-2015 роки

 

            2. Із використанням засобів масової інформації для правового всеобучу забезпечити постійне інформування населення про зміни в законодавстві України, про стан правопорядку в місті та продовжити більш детальне систематичне вивчення громадської думки про роботу правоохоронних органів, зміцнення зв’язків  з трудовими колективами та населенням за місцем проживання.

РВ УМВС

2011-2015 роки

 

            3. Відновити роботу спостережної комісії при міськвиконкомі.

 

Міськвиконком, РВ УМВС

до кінця 2011 року

 

            4. Забезпечити належну взаємодію членів громадського формування «Правопорядок» та педзагону, які створені при виконкомі міської  ради, з райвідділом міліції в питаннях охорони громадського порядку, профілактиці правопорушень серед неповнолітніх, проведенні індивідуально-профілактичної роботи по попередженню дитячої бездоглядності.

Надавати практичну та методичну допомогу у проведенні навчання з членами цих формувань.

  РВ УМВС,

  виконавчий комітет міської ради

  постійно

 

Охорона конституційних прав громадян, захист  життя,

здоров’я, честі і гідності людини та її майна від злочинних посягань

 

            1. Забезпечити системну роботу із зверненнями громадян, неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», вживати вичерпних заходів для відновлення порушених прав і свобод людини.

            Поліпшити рівень аналітичної роботи щодо вчасного виявлення найгостріших суспільно-значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення. Вживати дієвих заходів реагування.

Спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

                                                                   

            2. Проводити облік житла, де проживають особи похилого віку, самотні особи та ті, що визнані судом недієздатними, психічно хворі, хворі на алкоголізм і наркоманію, інші громадяни, що потребують опіки, з метою забезпечення їх особистої безпеки та недопущення незаконного відчуження житла.

  Міські ЖКП,  спеціалісти міськвиконкому,

  депутати міської ради, громадське

  формування «Правопорядок»

  2011-2015 роки

 

            3. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства по захисту прав найбільш незахищених верств населення, в першу чергу престарілих та самотніх громадян.

 

Спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

 

            4. Брати участь у проведенні «Круглих столів» за участю представників правоохоронних органів, молодіжних громадських організацій, політичних партій, засобів масової інформації з питань забезпечення охорони прав і свобод громадян, законності та правопорядку під час проведення масових заходів громадсько-політичного та культурно-мистецького характеру.

Спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

 

Протидія організованій злочинності і корупції

 

            1. Забезпечити щоквартальне подання до виконкому міської ради достовірних повідомлень про виконання вимог Закону України «Про боротьбу з корупцією» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 1999 року № 1785, передусім у частині обов’язкового реагування міським головою на кожний факт порушення посадовими особами зазначеного Закону.

РВ УМВС

2011-2015 роки

 

            2. Забезпечити інформування правоохоронних органів про протиправні дії посадових осіб місцевого самоврядування, надавати цим органам необхідну допомогу у процесі перевірки причин вчинення зазначених дій.

Виконавчий комітет міської ради

2011-2015 роки

 

Зменшення кримінального тиску на економічні відносини

 

            1. За окремим графіком проводити спільні перевірки додержання вимог чинного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності.

 

  РВ УМВС, міжрайонна державна податкова    міліція, міськвиконком

  2011-2015 роки

 

 

            2. Здійснювати контроль за дотриманням чинного законодавства при наданні земель в оренду фізичним і юридичним особам.

Спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

                                            

            3. Систематично здійснювати перевірку ринків, підприємств торгівлі, інших суб’єктів, які здійснюють оптову і роздрібну реалізацію алкогольних напоїв.

Вживати заходів щодо виявлення та припинення діяльності підпільних цехів з виробництва фальсифікованих алкогольних напоїв, фактів незаконного імпорту лікеро-горілчаної продукції та перекриття каналів контрабандного надходження підакцизних товарів у роздрібну мережу міста.

                                                                                  РВ УМВС спільно з міжрайонною

державною податковою інспекцією,

відділом СБУ,

2011-2015 роки

 

            4. Активізувати роботу щодо контролю за дотриманням і зміцненням фінансової дисципліни, збереженням майна, ощадливим і раціональним використанням матеріальних цінностей і коштів, станом їх обліку.

Виконавчий комітет міської ради

2011-2015 роки

 

Мінімізація злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище

 

            1. Забезпечити постійне та своєчасне виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, їх облік і систематичну перевірку умов проживання та виховання в них дітей.

Спеціалісти міськвиконкому, депутати

міської ради, члени педзагону та

громадського формування

«Правопорядок»

2011-2015 роки

 

            2. Постійно вживати заходи щодо забезпечення зайнятості підлітків, залучення їх до навчання.

Педагогічні колективи шкіл, члени

педзагону, спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

 

            4. Постійно здійснювати профілактичну роботу з функціонально неспроможними сім’ями, у першу чергу з тими, де батьки ведуть антигромадський спосіб життя, пиячать, вживають наркотичні засоби, тощо. Забезпечити виявлення дітей, які стали жертвами злочинної діяльності дорослих, жебракують, ведуть бродячий спосіб життя. Сприяти  направленню їх у соціальні заклади для дітей. Систематично аналізувати на  засіданнях комісії з питань захисту прав дитини та інших осіб, які потребують допомоги щодо забезпечення їхніх прав та інтересів, виконкому міської ради стан роботи з профілактики правопорушень, бездоглядності і безпритульності серед підлітків.

 

Спеціалісти міськвиконкому, депутати

міської ради, члени педзагону та

громадського формування  «Правопорядок»

2011-2015 роки

 

Протидія рецидивній злочинності

 

            1. Вживати відповідних заходів до працевлаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі, на заброньовані місця, сприяти їх адаптації та розв’язанню соціально-побутових проблем.

Районний центр зайнятості, РВ УМВС,

міськвиконком

2011-2015 роки

                                                                   

            2. Забезпечувати систематичний контроль за поведінкою неповнолітніх і молоді, що відбули покарання та звільнилися з місць позбавлення волі.

 

РВ УМВС, члени педзагону та громадського формування  «Правопорядок»

                                                                              2011-2015 роки

 

 

 

            3. Вживати заходів щодо влаштування до інтернатних закладів системи соціального захисту населення осіб пенсійного віку та інвалідів, які звільнилися з місць позбавлення волі та втратили соціально-корисні зв’язки з родиною.

Комісія з питань захисту прав дитини та інших осіб при міськвиконкомі

2011-2015 роки

 

            4. Проаналізувати ефективність діяльності в минулому спостережної комісії, при необхідності відновити її роботу та забезпечити своєчасне вирішення питань щодо соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

 

Спеціалісти міськвиконкому

2011-2015 роки

 

            5. Сприяти розвитку таких альтернативних форм сімейного виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, як дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї.

Міськвиконком

2011-2015 роки

 

            6. Сприяти залученню до громадських робіт у вільний від навчання час та під час канікул неповнолітніх, учнівської та студентської молоді, в першу чергу з малозабезпечених, багатодітних сімей.

Міськвиконком

2011-2015 роки

 

            7. Здійснювати бронювання робочих місць для неповнолітніх, у тому числі для тих, які звільнились з місць позбавлення волі, створити умови для освоєння ними робітничих професій.

Районний центр зайнятості, міськвиконком

            2011-2015 роки

 

            8. Забезпечити контроль за дотриманням в ігрових залах, комп’ютерних клубах, відеотеках, дискотеках, інших розважальних закладах та громадських місцях правопорядку та етичних норм стосовно дітей.

Члени педзагону та громадського

       формування «Правопорядок»

       2011-2015 роки

 

            9. Здійснювати постійний контроль за додержанням вимог чинного законодавства України щодо захисту майнових (житлових) прав дітей. Вжити заходів до виявлення фактів незаконного відчуження житла, що належить дітям, та відновлення їх майнових прав.

Забезпечити дотримання чинного законодавства щодо захисту особистих, житлових і майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що перебувають в інтернатних закладах.

Комісія з питань захисту прав дитини та                    інших осіб при міськвиконкомі

2011-2015 роки

 

Охорона громадського порядку та безпека дорожнього руху

 

        1. З метою профілактики дорожньо-транспортних пригод та порушень правил перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, передусім вибухових, отруйних, радіоактивних речовин, проводити на території міськради оперативно-профілактичні операції.

РВ УМВС, громадське формування

«Правопорядок»  2011-2015 роки                                                                            

 

        2. З метою посилення контролю за експлуатаційним станом доріг та вулиць, забезпечення учасників дорожнього руху комфортними та безпечними умовами дорожнього руху щорічно проводити комплексне обстеження вулично-шляхової мережі.

 

 Виконком міської ради

 за участю РВ УМВС

                                                                                   2011-2015 роки

 

        3. Продовжити роботу по відновленню вуличного освітлення території міської ради.

 

 Міськвиконком

 2011-2015 роки

 

Запобігання та протидія поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму

 

        1. Систематично приймати участь у районних культурно-мистецьких заходах:  акціях «Молодь проти наркоманії», «Молодь проти злочинності та насильства», «Молодь за здоровий спосіб життя» за участю громадських організацій, творчих колективів.

Спеціалісти міськвиконкому, члени педзагону та громадського формування «Правопорядок»

2011-2015 роки

 

        2. Проводити профілактичні заходи щодо виявлення та взяття на облік осіб, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення, займаються виготовленням самогону та інших спиртних напоїв, вживають наркотичні засоби або психотропні речовини для застосування до них заходів впливу згідно з законами України.

Члени громадського формування

«Правопорядок», РВ УМВС

                                                                              2011-2015 роки

 

        3. Систематично організовувати перевірки дотримання в міських клубах та в місцях масового відпочинку молоді Закону України «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживання ними».

У разі встановлення фактів немедичного вживання чи збуту наркотичних засобів або психотропних речовин вживати заходів щодо призупинення чи припинення діяльності цих закладів згідно з чинним законодавством.

РВ УМВС, члени педзагону та громадського формування «Правопорядок»

2011-2015 роки                                                       

        4. З метою широкого висвітлення у засобах масової інформації результатів боротьби з наркозлочинністю  брати участь у проведенні брифінгів, прес-конференцій і „круглих столів“ з представниками засобів масової інформації.

                                                                                   Спеціалісти міськвиконкому,

члени педзагону

2011-2015 роки

 

        5. Сприяти у запровадженні різних видів соціальної антинаркотичної, антиалкогольної пропаганди та реклами з метою формування в свідомості громадян, особливо молоді, негативного ставлення до вживання наркотиків та алкоголю.

Спеціалісти міськвиконкому,

члени педзагону

2011-2015 роки

 

Профілактика та протидія корупції

 

        1. Здійснювати контроль за дотриманням вимог чинного законодавства щодо боротьби з корупцією і хабарництвом, приділивши особливу увагу викриттю корупційних діянь серед працівників міськвиконкому.

                                                                      Спеціалісти міськвиконкому

                                                                      2011-2015 роки

 

        2. Забезпечити відкритість і прозорість у діяльності міської ради, додержання посадовими особами органу місцевого самоврядування вимог Закону України «Про боротьбу з корупцією», відповідних актів Президента України та Кабінету Міністрів України з даних питань.

 Виконком міської ради

 2011-2015 роки

 

        3. Забезпечити виконання вимог Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».

                                                                                     Комітет з конкурсних торгів

                                                                                     при виконкомі міської ради

   2011-2015 роки

 

4. Фінансове забезпечення реалізації програми

 

        Фінансове забезпечення реалізації заходів Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету у межах чинного законодавства, інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

5. Реалізації програми та контроль за її виконанням

 

        Реалізація Програми забезпечується міським головою, депутатами міської ради, виконавчим комітетом міської ради, громадським формуванням «Правопорядок», педзагоном в межах встановленої чинним законодавством компетенції шляхом затвердження відповідних місцевих, галузевих програм, планів, заходів та проведення постійної роботи у напрямку профілактики і протидії злочинності.

        Координацію діяльності (контроль) щодо виконання даної Програми покласти на заступників міського голови, секретаря міської ради, заступника начальника Новоукраїнського РВ УМВС України з громадської безпеки, постійну комісію міської ради з питань законності та депутатської етики.

        Про хід виконання Програми двічі на рік інформувати депутатів міської ради на сесіях міської ради, громадськість міста – в засобах масової інформації.

 

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•