•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І півріччі 2018 року •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 03 •липня• 2018, 17:27•
          Протягом І півріччя 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 287 звернень громадян, що на 17 звернень  менше, ніж за аналогічний період 2017 року, із них  227 письмових, 32 усних, 28 надійшли через органи влади. 220 звернень вирішено позитивно, на 37 – дано роз’яснення, 7 – відмовлено у задоволенні, 20 – чекають остаточного вирішення, 3 – направлено за належністю. У  І півріччі 2018 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 12 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 3 та секретарем міської ради – 17.

          За шість місяців поточного року до міськвиконкому надійшло 19 колективних звернень від  317 мешканців міста (у І півріччі 2017 року – 35 від 1000 громадян), в яких порушувались такі питання: про ремонт доріг та комунальних будинків, про благоустрій території громади, про проведення вуличного освітлення, про будівництво дитячого майданчика та інші.

 

         Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 214 (у І півріччі 2017  року – 226), комунального господарства – 48 (у І півріччі 2017  року – 49).

         У  І півріччі 2018 року повторних звернень не надходило.

         Протягом звітного періоду надійшло 126 звернень від пенсіонерів, 40 – від осіб з  інвалідністю, 8 – від ветеранів війни та праці, 4 – від учасників бойових дій.

         У  І півріччі 2018  року до виконавчого комітету надійшла 1 скарга на дії посадових осіб.

         Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом 6 місяців 2018 року надійшло 28 звернень від громадян, що проживають на території громади, та інших громадян, 3 з яких переадресовані в інші органи за належністю, 2 – анонімні звернення. Із них: 9 громадян звернулося на Урядову гарячу лінію, 1 – до Адміністрації Президента України, 15 – до обласного контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації та 3 – до інших органів.

         У І півріччі 2018  року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 200 громадян (у І півріччі 2017 року – 210).

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•