•Банер•
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік •PDF• •Друк•
••Середа•, 21 •грудня• 2016, 13:52•

РІШЕННЯ

від 12 грудня 2016 року                                                      № 276

м. Новоукраїнка

 

Про затвердження Програми соціально-

економічного та культурного розвитку

Новоукраїнської міської об’єднаної

територіальної громади на 2017 рік

 

Керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, -

 

міська рада

                                                    

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік (додається).

 

 

 

Новоукраїнський міський голова                                                      О.Корінний

 

                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Новоукраїнської

міської ради восьмого скликання                                                                                                                                                                 

від 12 грудня 2016 року № 276 

 

П Р О Г Р А М А

соціально-економічного та культурного розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік

 ВСТУП

               Програма соціально-економічного та культурного розвитку  Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік (далі –  Програма) розроблена з метою координації зусиль щодо всебічного розвитку території  у 2017 році, що вимагатиме налагодження конструктивної співпраці з усіма органами влади, підприємствами, установами та організаціями міста усіх форм власності.         

              Законодавчою основою для розроблення Програми є Закони України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“, „Про добровільне об`єднання громад“, постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня  2003 року № 621 „Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету“ (зі змінами та доповненнями).

              Прогнозні розрахунки та заходи Програми у 2017 році визначені на основі аналізу результатів економічного і соціального розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади за попередні роки та нагальних потреб, що забезпечать повне виконання Програми.

 

1.     Аналіз економічного і соціального розвитку   Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади за 2015-2016 роки

Новоукраїнська міська об’єднана територіальна громада розташована в північно-західній частині Новоукраїнського району. Об’єднує 12 населених пунктів: м. Новоукраїнка,   с. Звірівка, с. Новоолександрівка, с. Яблунівка,                  с. Мар’янопіль, с. Кам’яний Міст, с. Сотницька Балка, с. Арепівка, с. Воронівка, с. Єгорівка, с. Схід, с. Улянівка. Відстань від м. Новоукраїнка до обласного центру – 70 км. Межує з територіями Новоєгорівської, Помічнянської, Фурманівської, Новомиколаївської, Захарівської та Рівнянської сільських рад Новоукраїнського району.  

Загальна площа Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади – 34784,39 га. Населення Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади складає 19222 чоловік.

Найбільші землекористувачі – сільськогосподарські підприємства:     СТОВ „Степ-Агро“, ТОВ „Зерновик“,  СТОВ „Росія“, ТОВ „Нива-Н“, ТОВ „Новоукраїнське“, ТОВ „Воронівське“, ПАФ „Зірка“, ФГ „Землероб“. За  9 місяців 2016 року сільськогосподарськими підприємствами вироблено валової продукції у постійних цінах 2010 року на суму 91,9 млн.грн. За 2016 рік очікується виробити 142,4 млн.грн. валової продукції сільського господарства, в тому числі продукції рослинництва на суму 135,9 млн.грн. та продукції тваринництва – 6,5 млн.грн.

Промислові підприємства Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади: філія ПАТ„Державна продовольчо-зернова корпорація України“ Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів“, ТОВ „Абсолют Д“, СТОВ „Степ-Агро“, ТОВ „Єврощебінь“, ТОВ „Горіховський кар’єр“, ПП „Новоукраїнський гранітний кар’єр“, ТОВ „Бантишівський щебінь“, ПАТ „Капустянський граніт“, ПАТ „Новоукраїнський кар’єр“. У 2015 році промисловими підприємствами було реалізовано промислової продукції у відпускних цінах на суму 173,9 млн.грн. продукції. За 9 місяців  2016 року реалізовано на суму 154,1 млн.грн. Найбільше реалізували продукції ТОВ „Бантишівський щебінь“, ТОВ „Єврощебінь“ та СТОВ „Степ-Агро“. За    2016 рік очікується реалізувати промислової продукції у відпускних цінах підприємств на суму 187,7 млн.грн.

За 2015 рік промислові підприємства виробили продукції у порівняних цінах на суму 93,7 млн.грн. За 9 місяців 2016 року промисловими підприємствами вироблено продукції на суму  93,8 млн.грн. За даний період найкраще спрацювали такі підприємства як ТОВ „Бантишівський щебінь“           (120,7 % у порівнянні з відповідним періодом 2015 року), ПП „Новоукраїнський гранітний кар’єр“ (118,4 % у порівнянні з відповідним періодом 2015 року) у добувній галузі та філія ПАТ „Державна продовольчо-зернова корпорація України“ Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів“ (163,1% у порівнянні з відповідним періодом 2015 року) , СТОВ „Степ-Агро“ (147,0 % у порівнянні з відповідним періодом 2015 року) у переробній галузі. За 2016 рік планується виробити промислової продукції на суму 116,3 млн.грн.

Основні корисні копалини на території Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади – це глина та граніт. Родовища корисних копалин: Бантишівське, Капустинське, Войнівське, Ташлицьке, Новоукраїнське (Горіхівське), Євдокимівське.

На території громади є чотири природно-заповідні об’єкти: Войнівський (с. Новоолександрівка) та Явдокимівський (м. Новоукраїнка) заказники, пам’ятка природи Ташлицькі Скелі (м. Новоукраїнка) та заповідне урочище Горіхівська Балка (с. Воронівка).

У 2015-2016 роках забезпечено ефективне функціонування закладів соціальної сфери, а саме закладів освіти, культури, фізичної культури та спорту, житлово-комунального господарства.

Забезпечено стабільну роботу дошкільних навчальних закладів, здійснюються ремонтні роботи в приміщеннях, своєчасно виплачується заробітна плата працівникам, забезпечується харчування дітей, купується необхідне обладнання, меблі, посуд, постільна білизна та інше.

У 2015 році в дитячих навчальних закладах замінено вікна на енергозберігаючі на суму 97,8 тис.грн., придбано обладнання, постільної білизни, меблів, посуду за рахунок бюджетних коштів на суму 53,8 тис.грн. та за рахунок спонсорських коштів на суму 110,5 тис.грн. За 9 місяців 2016 року на поточні ремонти та обладнання витрачено  125,7 тис.грн. бюджетних коштів.

У закладах культури у 2015 році проведено капітальний ремонт покрівлі будинку культури № 3 на суму 81,6 тис.грн. У 2016 році виготовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт будинку культури № 1, якою передбачено проведення ремонтних робіт даху, заміна вікон на металопластикові, утеплення фасадів та системи опалення на загальну вартість  3,9 млн.грн. Вартість проектно-кошторисної документації – 79,9 тис.грн.

У 2015 році встановлено два дитячих майданчика в м. Новоукраїнка та          с. Звірівка за рахунок бюджетних коштів на суму 165 тис.грн. У 2016 році виготовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт дитячих футбольного та баскетбольного майданчиків, вартість робіт складає  1313,8 тис.грн. та вартість документації – 39,2 тис.грн.

У галузі житлово-комунального господарства у 2015-2016 роках проводилися ремонти покрівель будинків, водопостачання та водовідведення, ремонти комунальних доріг, тротуарів, заходи з освітлення вулиць та інше.

У 2015 році було проведено капітальні ремонти покрівель будинків по вул. Соборній, 56 і 58, по вул. Героїв України, 20 за рахунок бюджетних коштів на суму  371,7 тис.грн. У 2016 році проводиться капітальний ремонт шатрового покриття з влаштуванням системи водовідведення  у трьох будинках, загальна вартість ремонту – 677,3 тис.грн.

Заходи з освітлення та поточні ремонти електромереж у 2015 році проведено на загальну суму  474,9 тис.грн., за 9 місяців 2016 року –  327,5 тис.грн.

У 2015 році проведено реконструкцію магістрального водопроводу по вул. Івана Богуна на суму  801,9 тис.грн., придбано обладнання для   комунального підприємства „Водокомунгосп“ на суму 56 тис.грн., проведено капітальний ремонт будівлі хлораторної станції на суму 144,5 тис.грн., будівництво каналізаційної мережі у селищі цукрового заводу на суму 1196,6 тис.грн., придбано контейнери, насоси та люки каналізаційні для  Новоукраїнського житлово-комунального підприємства на суму 62,1 тис.грн.

За 9 місяців 2016 року проведено реконструкцію відрізка магістрального водопроводу по вул. Курчатова на суму  318,4 тис.грн., придбано обладнання для комунальних підприємств: зварювальний апарат, мотокоси та міні-трактор на суму 205,7 тис.грн.

Для галузі охорони здоров’я надано субвенцію з міського бюджету на придбання автомобіля у 2015 році у сумі 161,5 тис.грн. та хірургічного апарату у 2016 році – 150 тис.грн.

У 2015 році проведено капітальні та поточні ремонти комунальних доріг на суму 1528,8 тис.грн., ремонт тротуарів – 392,2 тис.грн., встановлення дорожніх знаків та поновлення дорожньої розмітки – 58 тис.грн. За 9 місяців 2016 року  проведено капітальні та поточні ремонти комунальних доріг на суму  3729,5 тис.грн., ремонт тротуарів – 56 тис.грн., поновлення дорожньої розмітки – 56 тис.грн., поновлено автозупинки на суму 30 тис.грн.

За 9 місяців 2016 року до загального фонду бюджету надійшло власних і закріплених доходів – 17749,1 тис.грн., або 129,2 % до затвердженого плану. Доходи спеціального фонду бюджету  склали 581,9 тис.грн., або 106,2 % до затвердженого плану.

  У 2016 році очікується отримати до загального бюджету власних і закріплених доходів у сумі 23657,6 тис.грн. або 114,2 % до плану.

 

2.     Мета і пріоритети економіки і соціальної сфери

 Метою Програми соціально-економічного розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади в 2017 році є забезпечення сталого розвитку реального сектора економіки та подальшого розвитку соціальної сфери, підвищення матеріального і культурного рівня життя населення на основі ефективного використання природно-ресурсного, фінансового потенціалу та трудових ресурсів.

Основні пріоритети соціально-економічного розвитку громади:

забезпечення сталого розвитку реального сектора економіки:

оновлення та модернізація основних засобів матеріально-технічної бази промислових та сільськогосподарських підприємств громади:

реконструкція будівель і споруд ТОВ „Літа“ для заготівлі та зберігання зернових культур (ІІ черга), м. Новоукраїнка, вул. Курчатова, 13;

реконструкція адміністративного та виробничо-складських приміщень у хлібопекарню СТОВ „Степ-Агро“ м. Новоукраїнка, вул. Миколи Вороного, 76;

будівництво овочесховища ТОВ „Зерновик“ м. Новоукраїнка;

встановлення бункерної установки навантаження автотранспорту БПП-200х2 і стрічкового конвеєра КЛ-25-800/4600 на заводі по виробництву камене-щебеневої продукції потужністю 1 млн.т в рік ТОВ „Єврощебінь“      м. Новоукраїнка, вул. Короленка, 2-б;

будівництво наземних фотоелектричних сонячних електростанцій   СТОВ „Зоря“ та ТОВ „Ліс-Маш“ м. Новоукраїнка;

збільшення виробництва промислової та сільськогосподарської продукції;

модернізація інфраструктури, що сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості громади:

розроблення генерального плану міста;

проведення конкурсу міні-грантів для громадських організацій, підприємців та громадян громади;

здійснення ремонту та реконструкції доріг комунальної власності;

капітальний ремонт та реконструкція пішохідних доріжок, алей та тротуарів;

продовження заходів щодо влаштування зовнішнього освітлення території населених пунктів громади;

підготовка та реалізація проекту „Реконструкція очисних споруд по   вул. Мокряка у м. Новоукраїнка Кіровоградської області“  за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища;

підготовка та подання проекту „Реконструкція дорожнього покриття і тротуарів вулиці Покровська м. Новоукраїнка“ на конкурсний відбір інвестиційних програм (проектів), що можуть реалізуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

розвиток споживчого ринку:

відкриття нових,  сучасних торговельних закладів,  підприємств сфери побуту, що створить умови для насичення торговельної мережі якісною продукцією та покращить якість наданих послуг;

впорядкування торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення, усунення поза магазинної та стихійної торгівлі, впорядкування рекламного оформлення об’єктів торгівлі;

зміцнення матеріально-технічної бази закладів соціальної сфери та впровадження енергоефективних заходів:

освіта :

проведення реконструкції будівлі Воронівського дитячого навчального закладу „Сонечко“ під дошкільний навчальний заклад та адміністративні приміщення. Створення соціально-адміністративного комплексу в с. Воронівка;

придбання транспортного засобу для перевезення дітей та дорослих;

виконання енергозберігаючих заходів у загальноосвітніх навчальних закладах та дитячих дошкільних закладах Новоукраїнської міської ради –  заміна вікон на металопластикові;

реалізація проектів „Реконструкція будівлі дитячого садка „Зернятко“ по  вул. Мира, 5 у м. Новоукраїнка Кіровоградської області І, ІІ черга“, „Реконструкція будівлі Новоукраїнського центру дитячо-юнацької творчості по вул. Воровського в м. Новоукраїнка Кіровоградської області“ за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;

проведення експрес- енергоаудитів у дошкільних навчальних закладах Новоукраїнської міської ради;

культура: 

збереження та забезпечення функціонування існуючої мережі закладів культури;

капітальний ремонт будівлі бібліотеки в с. Кам’яний Міст;

капітальний ремонт міського будинку культури № 1в м. Новоукраїнка;

фізична культура і спорт:

проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів, конкурсів, фестивалів, спортивних свят, міських чемпіонатів, кубків, спартакіад, турнірів;

капітальний ремонт дитячого баскетбольного майданчику у     м. Новоукраїнка;

соціальний захист:

підвищення соціальних гарантій сім’ям учасників АТО,  надання адресної допомоги дітям-сиротам, матеріальної допомоги населенню громади та додаткових до передбачених законодавством пільг учасникам бойових дій  (другої світової війни, воїнам-інтернаціоналістам, учасникам програми „Зірка пам’яті“) та інвалідам війни.

  

Основні напрями соціально-економічного та культурного  розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади у 2017 році

 

3.  Гуманітарна сфера

3.1  Освіта

На території Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади функціонує 4 дошкільних навчальних заклади : Новоукраїнський комунальний дошкільний навчальний заклад № 1 „Ромашка“, Новоукраїнський комунальний дошкільний навчальний заклад № 5 „Берізка“, Новоукраїнський комунальний дошкільний навчальний заклад „Барвінок“, Сотницько-Балківський комунальний дошкільний навчальний заклад „Сонечко“, філія Новоукраїнського комунального дошкільного навчального закладу № 1 „Ромашка“ с. Звірівка, дошкільний підрозділ Мар’янопільського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок“. Станом на 01 січня 2017 року дошкільною освітою охоплено 686 дітей.

На даний час гострою залишається проблема відсутності дошкільного навчального закладу на території селища цукрового заводу та перевантаження міських дошкільних навчальних закладів.

На території громади функціонує 8 загальноосвітніх навчальних закладів: Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1, Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3, Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4, Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8, Новоукраїнський навчально-виховний комплекс „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови – гімназія № 7“, Воронівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Мар’янопільський навчально-виховний комплекс „Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок“, в яких навчається 1959 дітей.

Позашкільну освіту в громаді надає Новоукраїнський центр дитячої та юнацької творчості „ЗОРІТ“, в якому навчається 1248 вихованців.

Забезпечує учнів загальноосвітніх навчальних закладів у профорієнтаційній, допрофесійній підготовці Новоукраїнський міжшкільний навчально-виробничий комбінат, який відвідує 309 учнів.

У дошкільних навчальних закладах буде продовжено практику звільнення від плати за харчування дітей батьків або осіб, які їх замінюють:

у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї  за  попередній  квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;

діти яких відносяться до наступних категорій:

потерпілі від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

діти учасників АТО;

інваліди;

сироти;

позбавлені батьківського піклування.

Також буде зменшено на 50 % розмір плати за харчування дітей в  дошкільних закладах для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.

У загальноосвітніх навчальних закладах організувати безкоштовне харчування:

учнів 1-4 класів ( одноразове);

учнів  1-4 класів, батьки  яких призвані на військову службу під час мобілізації, які мають статус учасника бойових дій, що безпосередньо брали участь в антитерористичній операції та мають статус інваліда війни в результаті участі в антитерористичній операції (дворазове);

учнів 5-11 класів (одноразове):

дітей сиріт;

дітей, позбавлених батьківського піклування;

дітей з малозабезпечених сімей;

дітей, батьки яких потерпілі від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

учнів-переселенців з Луганської, Донецької областей, Автономної Республіки Крим;

дітей, батьки яких призвані на військову службу під час мобілізації, які мають статус учасника бойових дій, що безпосередньо брали участь в антитерористичній операції  та мають статус інваліда війни в результаті участі в антитерористичній операції (одноразове).

Основні проблемні питання:

покращення матеріально-технічного забезпечення навчальних закладів;

недостатній рівень оснащення навчальних закладів сучасним комп’ютерним та мультимедійним обладнанням;

оновлення автопарку шкільних автобусів для підвезення дітей та вчителів, які проживають за межею пішохідної доступності;

проведення капітального ремонту Новоукраїнського центру дитячої та юнацької творчості.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

проведення енергозберігаючих заходів у навчальних закладах громади;

придбання транспортного засобу для перевезення дітей та дорослих;

реконструкція будівлі Воронівського дитячого навчального закладу „Сонечко“  під дошкільний навчальний заклад та адміністративні приміщення – створення соціально-адміністративного комплексу в с. Воронівка;

проведення експрес- енергоаудитів в дошкільних навчальних закладах;

реконструкція  дошкільного навчального закладу „Зернятко“ на території селища цукрозаводу (І черга);

реконструкція будівлі Новоукраїнського центру дитячої та юнацької творчості по вул. Покровській в м. Новоукраїнка Кіровоградської області;

підготовка навчальних закладів до опалювального сезону: здійснення поточних ремонтів котелень, тепломереж, придбання колісників, палива та інші заходи;

здійснення капітальних і поточних ремонтів приміщень, водоканалізаційних систем, ігрових, спортивних споруд навчальних закладів (за потребою);

забезпечення харчування дітей в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах;

забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей у закладах освіти протягом літнього періоду з обов’язковим охопленням дітей соціально незахищених категорій дітей, у т.ч. дітей учасників АТО, дітей-переселенців з Луганської, Донецької областей, Автономної Республіки Крим;

покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів (придбання комп’ютерних, інтерактивних, мультимедійних комплексів, забезпечення сучасним обладнанням, меблями, твердим і м’яким інвентарем навчальних закладів, меблів, посуду та обладнання харчоблоків);

проведення капітального та поточного ремонту в Мар’янопільському навчально-виховному комплексі „Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок“ (покрівля, котельня та столова);

створення умов щодо організації інклюзивного навчання;

відкриття на базі дошкільних навчальних закладів логопедичного пункту;

забезпечення підвезення дітей, учнів та педагогічних працівників, які проживають в сільській місцевості, до навчальних закладів та у зворотньому напрямку;

забезпечення відшкодування витрат за проїзд педагогічним працівникам, які проживають за межею пішохідної доступності і добираються попутним транспортом до роботи в сільські школи;

проведення масових заходів, у тому числі інтелектуальних, творчих, спортивних та заходів з національно-патріотичного виховання;

відзначення обдарованих дітей стипендією Новоукраїнської міської ради;

відзначення педагогічних працівників – учасників та переможців районних, обласних фахових конкурсів та вчителів, які підготували переможців обласних, всеукраїнських конкурсів, олімпіад та змагань;

оформлення земельних ділянок загальноосвітніх навчальних та позашкільних закладів;

ремонт блискавковідводів дошкільних навчальних закладів;

ремонт покрівлі старого корпусу та теплового переходу Новоукраїнського комунального дошкільного навчального закладу № 1 „Ромашка“ (по можливості);

ремонт огорожі в Новоукраїнському комунальному дошкільному навчальному закладі № 1 „Ромашка“ (по можливості);

влаштування відмостки фундаменту в Новоукраїнському комунальному дошкільному навчальному закладі № 1 „Ромашка“ та філії Новоукраїнського комунального дошкільного навчального закладу № 1 „Ромашка“ с. Звірівка (по можливості);

ремонт твердого покриття подвір’я філії  Новоукраїнського комунального дошкільного навчального закладу № 1 „Ромашка“ с. Звірівка (по можливості);

проведення утеплення дошкільних навчальних закладів (за потребою).

Джерела фінансування заходів:

          Реалізація заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету, а також освітньої субвенції з державного бюджету та  з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

3.2 Фізична культура і спорт

У Новоураїнській міській раді функціонує дитячо-юнацька спортивна школа, яка є центром підготовки дитячих збірних команд до змагань усіх рівнів. У ДЮСШ працює 8 тренерів-викладачів, які займаються 324 вихованцями громади з 6 видів спорту: баскетболу, греко-римської боротьби, волейболу, легкої атлетики, настільного тенісу і футболу. Матеріально-технічна база громади налічує 4 футбольні поля, 10 спортивних залів, 11 спортивних майданчиків.

Основні проблемні питання:

низький рівень охоплення громадян фізичною культурою і масовим спортом;

низький рівень матеріального стимулювання провідних спортсменів та їх тренерів у досягненні високого спортивного результату;

            Основні заходи Програми на 2017 рік:

капітальний ремонт дитячого баскетбольного майданчика в  м. Новоукраїнка;

збільшення охоплення громадян фізичною культурою і масовим спортом та розвиток інфраструктури масового спорту;

проведення різноманітних фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів, конкурсів, фестивалів, спортивних свят, міських чемпіонатів, кубків, спартакіад, турнірів;

покращення матеріально-технічного забезпечення дитячо-юнацької спортивної школи;

оновлення існуючих спортивних майданчиків за місцем проживання та у місцях масового відпочинку населення.

Джерела фінансування заходів:

           Реалізація заходів Програми здійснюватиметься в основному за рахунок коштів міського бюджету та з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.           

 

3.3. Культура і туризм

Мережа закладів культури Новоукраїнської міської ради складається з чотирьох установ, у тому числі: міський будинок культури № 1, філія міського будинку культури № 1, Мар’янопільський сільський клуб, Улянівський сільський клуб та шість бібліотек: міські бібліотеки № 1, № 2, а також Звірівська сільська бібліотека,  Мар’янопільська сільська бібліотека, Кам’яно-Мостівська сільська бібліотека та Воронівська сільська бібліотека.

В  клубних  закладах працює 24 колективи художньої самодіяльності, серед яких 4 мають звання народного.

         Основні проблемні питання:

невідповідність стану матеріально-технічної бази закладів галузі культури сучасним вимогам;

необхідність оптимізації мережі комунальних закладів культури;

недостатня забезпеченість бібліотечних та музейних фондів;

оновлення основних засобів закладів культури та мистецтва;

недостатній рівень розвитку туристичного потенціалу на території громади;

Основні заходи Програми на 2017 рік:          

капітальний ремонт будівлі Кам’яно-Мостівської сільської бібліотеки;

капітальний ремонт міського будинку культури № 1 (заміна вікон на металопластикові, утеплення фасадів, ремонт системи опалення);

підготовка закладів культури до опалювального сезону, придбання палива;

проведення ремонтних робіт в сільських клубах;

встановлення пам’ятника героям України (героям „Небесної сотні“, загиблим героям АТО);

підвищення рівня надання культурно-дозвіллєвих послуг населенню закладами культури клубного типу та бібліотеками;

активізація роботи щодо виявлення, розвитку і популяризації досягнень народної творчості, усіх видів аматорської художньої творчості, підвищення їх майстерності;

технічне обслуговування і заміна у разі потреби вогнегасників для закладів культури;

підключення бібліотек до мережі Інтернет (по можливості);

поповнення бібліотек новими виданнями, передплата періодичних видань (по можливості);

поновлення меблів в закладах культури (по можливості);

придбання костюмів та музичних інструментів для учасників художньої самодіяльності (по можливості).

Джерела фінансування заходів:

          Реалізація заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету та з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.           

 

4.     Житлово-комунальна сфера

4.1 Житлово-комунальне господарство та енергозбереження

Комунальні послуги населенню м. Новоукраїнка надають  Новоукраїнське житлово-комунальне підприємство, яке обслуговує 1843 квартиронаймачів міста, та комунальне підприємство „Водокомунгосп“. Підприємства надають послуги з вивозу сміття, забезпечують місто водою, обслуговують каналізаційні мережі, виконують роботи з благоустрою території.

Планується забезпечення поступового стабільного розвитку житлово-комунальної сфери через:

         оновлення матеріально-технічної бази комунальних підприємств з метою покращення якості послуг, які надаються населенню;

         створення нових об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ);

         будівництво громадського туалету по вул. Павлівській; 

         продовження робіт з освітлення вулиць населених пунктів громади:

вул. Шевченка – пров. Рильського;

школа № 8 (вхід до школи);

вул. Миколи Вороного;

вул. Калинова;

вул. Шевченка (від лісництва до ставка);

вул. Єсеніна;

вул. Волошкова,

вул. Сагайдачного (вул. Колгоспна – газороздатка);

вул. Івана Богуна (від буд. № 144 до вул. Героїв України);

вул. Панаса Мирного та вул. Корольова с. Новоолександрівка,

прибудинкова територія багатоповерхових будинків;

вул. Одеська;

пров. Ковальський;

вул. Богдана Хмельницького;

упорядкування сміттєзвалищ та ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ.

В умовах зростання цін на енергоносії особливої актуальності набуває використання альтернативних видів палива, впровадження енергоефективних заходів і технологій, що значно зменшить обсяги споживання енергоресурсів бюджетними установами.

Щороку у Новоукраїнській міській раді проводяться заходи щодо  розширення мереж зовнішнього освітлення. При освітленні вулиць                                м. Новоукраїнка у 2016 році розпочали встановлювати сучасні світлодіодні енергозберігаючі світильники. У 2017 році та в подальшому планується використання при освітленні вулиць громади енергозберігаючого обладнання.  

         Основні проблемні питання:

         високі питомі непродуктивні витрати матеріальних та енергетичних ресурсів у наданні комунальних послуг;

         низька платоспроможність населення та наявність боргів населення за надані послуги;

         невідповідність існуючих тарифів за спожиту воду собівартості наданих послуг;

 недостатнє кадрове забезпечення Новоукраїнського житлово-комунального підприємства;

         низький технічний та кількісний склад автомобільного парку Новоукраїнського житлово-комунального підприємства;

         незадовільний рівень забезпечення спецтехнікою Новоукраїнського житлово-комунального підприємства.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

продовження заходів щодо влаштування зовнішнього освітлення території населених пунктів громади;

придбання техніки, обладнання для комунальних підприємств;

забезпечення питною водою жителів вул. Панаса Мирного  с. Новоолександрівка;

підготовка та реалізація проекту „Реконструкція очисних споруд по                   вул. Мокряка, м. Новоукраїнка Кіровоградської області“ за рахунок коштів  обласного фонду охорони навколишнього природного середовища або коштів державного фонду регіонального розвитку.

Джерела фінансування заходів:

Реалізація заходів Програми, реалізація основних завдань Програми буде здійснюватись із залученням коштів міського бюджету, власних коштів підприємств та інших інвестиційних ресурсів, незаборонених чинним законодавством.

 

4.2 Землекористування, архітектура і будівництво

Питання містобудування та архітектури мають вирішальне значення при визначенні цільового використання земельних ділянок, визначення території для містобудівних потреб та покращення інвестиційного клімату в громаді. Розроблення містобудівної документації, а саме – Генерального плану міста та генеральних планів населених пунктів, які входять до громади, сприяють впорядкуванню господарської та містобудівної діяльності, відповідним чином впливають на розв’язання проблемних питань у сфері земельних відносин.

Територія Новоукраїнської міської ради складає 34784,39 га, з них:

землі сільськогосподарського призначення –  29990 га;

у тому числі рілля – 25590,2 га;

землі житлової та громадської забудови – 2118,4 га;

землі лісогосподарського призначення – 1694,2 га;

землі водного фонду – 538,7 га;

землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення – 443,1 га.

На території Новоукраїнської міської ради функціонує два будівельні підприємства: ТОВ ,,Рембуд-Н“ та ТОВ ,,МППіК“.

Основні проблемні питання

відсутність оновленої  містобудівної документації,  а саме:  генерального плану міста та генеральних планів населених пунктів, які входять до об’єднаної територіальної громади, що унеможливлює затвердження проектів землеустрою на земельні ділянки під нове будівництво та надання містобудівних умов і обмежень на забудову нових та реконструкцію існуючих об’єктів містобудування.

Основні заходи Програми на 2017 рік:         

         виготовлення топографо-геодезичної основи для Генерального плану міста Новоукраїнка;

розроблення генеральних планів населених пунктів Новоукраїнської міської ради;

надання  дозволів на розробку проектів  землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність;

          надання  дозволів на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок для присвоєння кадастрового номера передача земельних ділянок громадянам;

передача земельних ділянок громадянам у власність;

передача в оренду  земельних ділянок комерційного та іншого  призначення;

добір земельних ділянок комунальної власності для продажу права оренди на земельних торгах;

продаж права оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення;

надання містобудівних умов і обмежень на забудову різного типу об’єктів нерухомості (реконструкція квартир під магазини, будівництво індивідуальних гаражів);

розроблення та надання  будівельних паспортів на різні типи будівництва (добудови) приватних будинків та господарських будівель громадян;

надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста та населених пунктів об’єднаної громади;

оформлення та видача паспортів прив’язки тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

         Джерела фінансування заходів

          Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

4.3 Комунальна власність

Головне завдання – збереження, ефективне та цільове використання об’єктів комунальної власності Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади.

Станом на 01.10.2016 року майно комунальної власності налічує 162  об’єкти, балансова вартість комунального майна складає 19,55 млн.грн.  

Основні проблемні питання:

нестача фінансових ресурсів для оновлення матеріально-технічної бази комунальних підприємств для ефективного ведення фінансово-господарської діяльності.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

ведення обліку комунального майна, аналіз його руху та змін;

обстеження приміщень комунальної власності, які можуть бути надані в оренду з метою залучення додаткових коштів до міського бюджету;

виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту приміщення, в якому знаходився міський будинок культури № 2, та його ремонт;

проведення ремонту адміністративної частини районної дитячої бібліотеки;

покращення стану об’єктів комунальної власності міста.

Джерела фінансування заходів:

Реалізація заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

4.4 Охорона навколишнього природного середовища

Заходи у сфері охорони навколишнього природного середовища Новоукраїнської міської ради направлені на забезпечення екологічно безпечного навколишнього середовища для життя та здоров'я населення, зменшення рівня техногенного навантаження на довкілля.

Основні проблемні питання:

високий рівень техногенного навантаження на навколишнє природне середовище через відсутність дієвої системи збору, сортування, утилізації та захоронення твердих побутових відходів;

незадовільний технічний стан та зношеність каналізаційних очисних споруд у м. Новоукраїнка;

систематичне утворення несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

спилювання дерев, які становлять загрозу для мешканців міста та будівель;

забезпечення, по можливості, цілодобового  водопостачання міста  та покращення якості питної води;     

забезпечення модернізації і підвищення продуктивності функціонування центральних очисних споруд;

ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ.

Джерела фінансування заходів:

           Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

5.     Розвиток реального сектору економіки

5.1  Промисловість

Виробничий потенціал Новоукраїнської міської ради складається з 9 промислових підприємств. Підприємства видобувної галузі: ТОВ „Єврощебінь“, ТОВ „Горіховський кар’єр“, ПП „Новоукраїнський гранітний кар’єр“, ТОВ „Бантишівський щебінь“, ПАТ „Капустянський граніт“, ПАТ „Новоукраїнський кар’єр“. Підприємства переробної  галузі – це філія ПАТ „Державна продовольчо-зернова корпорація України“ Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів“, ТОВ „Абсолют Д“, СТОВ „Степ-Агро“.

У 2017 році планується виробити промислової продукції 117,6 млн.грн. у порівняних цінах, що становить 101,1 % у порівнянні з 2016 роком. Реалізувати промислової продукції у відпускних цінах очікується на 194,4 млн.грн., що складає 103,6 %.

Основні проблемні питання:

недостатня конкурентоспроможність промислової продукції через високу енергоємність продукції промисловості;

значне зростання витрат підприємств у зв’язку з необхідністю здійснення модернізації та технічного переоснащення, впровадження енергозберігаючих технологій.

 

Основні заходи Програми на 2017 рік:

реконструкція адміністративного та виробничо-складських приміщень у хлібопекарню, СТОВ „Степ-Агро“ м. Новоукраїнка;

встановлення бункерної установки навантаження автотранспорту БПП-200х2 і стрічкового конвеєра КЛ-25-800/4600 на заводі по виробництву камене-щебеневої продукції потужністю 1 млн.т в рік, ТОВ „Єврощебінь“    м. Новоукраїнка;

будівництво наземних фотоелектричних сонячних електростанцій,  СТОВ „Зоря“ та ТОВ „Ліс-Маш“ м. Новоукраїнка;

нарощування обсягів виробництва промислової продукції, розширення асортименту та підвищення її якості на підприємствах;

щомісячний моніторинг обсягів промислового виробництва на підприємствах громади;

інформаційне забезпечення можливості розширення ринків збуту продукції підприємствами, інформування потенційних споживачів про продукцію місцевих товаровиробників.

Джерела фінансування заходів:

Реалізація завдань  Програми буде здійснюватися за рахунок власних коштів підприємств та інвесторів.

 

5.2 Агропромисловий комплекс

У Новоукраїнській міській раді площа сільськогосподарських угідь складає 29990 га, в тому числі рілля – 25590,2 га.

Найбільші землекористувачі – сільськогосподарські підприємства:     СТОВ  „Степ-Агро“, ТОВ „Зерновик“,  СТОВ „Росія“, ТОВ „Нива-Н“, ТОВ „Новоукраїнське“, ТОВ „Воронівське“, ПАФ „Зірка“, ФГ „Землероб“. Підприємства займаються вирощуванням зернових, технічних та овочевих культур.  Виробництвом тваринницької продукції займаються ТОВ „Зерновик“,  СТОВ „Росія“, ТОВ „Нива-Н“, ПАФ „Зірка“.

У 2017 році очікується виробити валової сільськогосподарської продукції у постійних цінах 2010 року на суму  146,9 млн.грн., що становить 103,2 % до 2016 року.

Основні проблемні питання:

недотримання науково обґрунтованої системи сівозмін та нераціональне сільськогосподарське землекористування, що призводить до зниження урожайності, втрат вирощеної продукції і погіршення її якості, зниження вмісту гумусу в ґрунтах;

низький рівень розвитку ринкової інфраструктури, системи зберігання та реалізації сільськогосподарської продукції, що знижує її якість, призводить до втрат під час зберігання та транспортування, а також до значних сезонних цінових коливань на продукти харчування.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

реконструкція будівель і споруд ТОВ „Літа“ для заготівлі та зберігання зернових культур (ІІ черга), м. Новоукраїнка;

сприяння залученню інвестицій у розвиток підприємств агропромислового комплексу і сільських населених пунктів;

впровадження у виробництво нових екологічно безпечних, ресурсо- і енергозберігаючих ґрунтозахисних технологій, нових високоврожайних сортів і гібридів сільськогосподарських культур;

збільшення обсягів переробки сільськогосподарської продукції, забезпечення безперебійного постачання на споживчий ринок продовольчих товарів належної якості за доступними цінами.

Джерела фінансування заходів:

Реалізація завдань Програми буде здійснюватися із залученням коштів суб’єктів господарської діяльності.

 

5.3 Транспорт, зв’язок та дорожнє господарство

Мережа автомобільних доріг Новоукраїнської міської ради складає 186 км, в т.ч. з твердим покриттям – 116,9 км.

У м. Новоукраїнка діють п’ять  міських маршрутів, з яких чотири маршрути виконує приватне підприємство „Кіровоград Авто Тур“ та один –  ФОП Донець.

Основним оператором електрозв’язку на території Новоукраїнської міської ради є Кіровоградська філія ПАТ „Укртелеком“. Два підрозділи філії, а саме центр обслуговування абонентів № 9 м. Новоукраїнка відділу продажів масовому сегменту Кіровоградської філії ПАТ „Укртелеком“ та станційно-лінійна дільниця № 3 комбінованого цеху телекомунікаційних послуг № 512            м. Кіровоград Кіровоградської філії  ПАТ „Укртелеком“ надають послуги зв’язку для населення.

На території громади послуги з мобільного зв’язку та мобільного Інтернету надають мобільні оператори  Київстар, Vodafone/МТС Україна, lifecell, Інтертелеком. Послуги з доступу до Інтернету також надають інтернет-провайдери ТОВ „ІСП ШТОРМ“ та ТОВ „СВІТ-НЕТ“.

Послуги поштового зв’язку надаються працівниками Цеху обслуговування споживачів № 2 м. Новоукраїнка Кіровоградської дирекції Українського держаного підприємства поштового зв’язку „Укрпошта“.

Основні проблемні питання:

незадовільний стан автомобільних доріг;

невідповідність тарифів за пасажироперевезення економічно обґрунтованим;

недостатня кількість пасажирських автобусів великої місткості на міських маршрутах, непристосованість їх до обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;

повільне оновлення та модернізація автомобільного транспорту.

Основні заходи Програми на 2017 рік:         

        капітальний ремонт та реконструкція комунальних доріг в населених пунктах об’єднаної територіальної громади (вул. Шевченка, Водоп’янова, Вокзальна, Миру, Героїв України, Набережна, пров. Декабристів, вул. Івана Богуна, Богдана Хмельницького, вул. Івана Богуна з виїздом на вул. Соборну біля кладовища № 1 м. Новоукраїнка, дорога до с. Звірівка);

        капітальний ремонт та реконструкція пішохідних доріжок, алей та тротуарів (вул. Покровська, Івана Богуна, Павлівська, Миколи Вороного, пров. Лікарняний);

        вирішення питання проведення капітального ремонту частини автодороги Т-24-01 Єгорівка-Воронівка, по якій здійснюється підвезення дітей;

        підсипання та планування доріг громади;        

         встановлення дорожніх знаків, поновлення дорожньої розмітки;

         утримання доріг в зимовий період.

Джерела фінансування заходів:

          Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів, за рахунок власних коштів підприємств, інвесторів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

5.4 Розвиток підприємництва та споживчого ринку

Торговельне обслуговування населення Новоукраїнської міської ради  забезпечують 230 торгівельних закладів, ринок з продажу продовольчих та непродовольчих товарів, 8 аптек та 4 аптечні пункти, 2 автозаправні станції, 2 автомобільні газозаправні станції, 5 вугільних складів. Мережа закладів ресторанного господарства становить 20 одиниць. Побутові послуги населенню надають 29 закладів побутового обслуговування.

Основні проблемні питання:

суперечливість у чинних законах і нормативних документах, що регламентують підприємницьку діяльність;

нестача власних обігових коштів та труднощі з отриманням фінансово-кредитної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності;

брак професійних знань та досвіду у підприємців, відсутність знань щодо здійснення маркетингу і сучасного менеджменту для організації виробництва і збуту продукції;

необхідність удосконалення механізмів регуляторної політики, низька активність громадськості щодо участі в регуляторній діяльності органів  місцевого самоврядування.

 наявність випадків недотримання вимог законодавчих і нормативно-правових актів України щодо розміщення і функціонування об’єктів торгівлі, правил торговельного обслуговування населення та захисту прав споживачів;

неналежний технічний стан та зовнішній вигляд об'єктів позамагазинної торгівлі;

неналежний рівень обслуговування населення на ринках, в об’єктах дрібно-роздрібної торгівлі;

розповсюдження товарів, які не відповідають вимогам технічних регламентів та нормативних документів щодо їх безпеки і якості;

існування проявів стихійної торгівлі (у невстановлених місцях, без наявності дозвільних документів тощо).

            Основні заходи Програми на 2017 рік:

відкриття нових,  сучасних торговельних закладів,  підприємств сфери побуту, що створить умови для насичення торговельної мережі якісною продукцією та покращить якість наданих послуг;

впорядкування торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення, усунення позамагазинної та стихійної торгівлі, впорядкування рекламного оформлення об’єктів торгівлі;

створення сприятливого підприємницького середовища, забезпечення прозорого і чіткого механізму взаємодії органів місцевої влади та суб’єктів підприємницької діяльності;

проведення ярмарок-продаж сільськогосподарської продукції безпосередніми товаровиробниками за доступними цінами.

Джерела фінансування заходів:

Реалізація завдань Програми буде здійснюватися із залученням коштів власників підприємств торгівлі, інвесторів.

 

5.5 Інвестиційна та зовнішньоекономічна діяльність

Розвиток інфраструктури та суб’єктів господарювання громади значною мірою залежать від інвестиційного потенціалу, який формується за рахунок різних фінансових джерел, у тому числі іноземних інвестицій. Інвестиції можуть залучатися для фінансової підтримки товаровиробників та інших суб’єктів господарювання, запровадження нових технологій, нарощу­вання експортного потенціалу, структурної перебудови економіки.

Основні проблемні питання:

недостатня інвестиційна активність суб’єктів господарювання;

незадовільний технічний стан комунальної інфраструктури;

недостатній рівень використання суб’єктами господарювання  механізмів залучення додаткових фінансових ресурсів для реалізації інвестиційних проектів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

підвищення іміджу громади  як території, привабливої для інвестування та налагодження співробітництва;

поширення інформації про інвестиційний потенціал міста та адміністративний супровід інвестиційних проектів;

підготовка інвестиційних пропозицій;

збільшення обсягу інвестицій в основний капітал за рахунок усіх джерел фінансування.

Джерела фінансування заходів:

Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів, за рахунок власних коштів підприємств,  інвесторів  та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

6. Соціальна сфера

6.1 Демографія, зайнятість населення та ринок праці

         Чисельність населення Новоукраїнської міської ради станом на 01.01.2015 року становить 20192 чол. Протягом 2015 року кількість  народжених склала 319 осіб, кількість померлих – 546 осіб.

За 11 місяців 2016 року  було створено 320 робочих місць для осіб, які перебували на обліку у Новоукраїнському районному центрі зайнятості,  з  благоустрою  міста. Фінансування даних робіт проведено за рахунок коштів державного та міського бюджетів по 76,6 тис. грн. з кожного (дані 10 місяців 2016 року).

Основні проблемні питання:

зростання демографічного навантаження на працюючих;

старіння населення, погіршення стану здоров’я населення;

професійно-кваліфікаційний дисбаланс на ринку праці;

          складнощі у працевлаштуванні неконкурентоспроможних на ринку праці

груп населення (інвалідів, раніше непрацюючої молоді, жінок віком від 45 років);

проблематичність працевлаштування молоді, що не має практичного досвіду роботи;        

         низький рівень мінімальної допомоги по безробіттю.                          

          Основні заходи Програми на 2017 рік:

          пропаганда здорового способу життя, розвиток мережі закладів фізичної культури і спорту;

підтримка самостійної зайнятості населення;

         сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних;

створення тимчасових робочих місць для безробітних та умовно засуджених для виконання громадських робіт;

дотримання соціальних стандартів у сфері доходів населення, а саме: прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та мінімальної пенсії за віком.

         Джерела фінансування заходів:

         Фінансування заходів буде здійснюватись за рахунок державного та місцевого бюджетів в рівних частинах, у міському бюджеті закладено        120,17 тис. грн. на оплату праці за виконання громадських робіт.

 

6.2 Соціальний захист населення

         У сфері соціального захисту населення планується:

у рамках міської програми „Зірка пам’яті“ надання матеріальної допомоги ветеранам-учасникам акції „Зірка пам’яті“ з нагоди Дня визволення                             м. Новоукраїнка від німецько-фашистських загарбників, Дня Перемоги та Дня міста;

виплата міської стипендії особам, яким виповнилося 100 років;

щомісячна доплата депутатам Новоукраїнської міської ради чотирьох і більше скликань, які перебувають на пенсії, – 10 % від розміру мінімальної заробітної плати на 01 січня поточного року;

продовження надання матеріальної та благодійної допомоги інвалідам, учасникам бойових дій Великої Вітчизняної війни;

 виділення матеріальної допомоги громадянам для вирішення проблемних питань та надання допомоги на поховання ветеранів війни, самотніх громадян;

надання додаткових до передбачених законодавством пільг учасникам бойових дій  (другої світової війни, воїнам-інтернаціоналістам, учасникам програми „Зірка пам’яті“) та інвалідам війни,  а саме: безкоштовне завезення один раз на рік шести кубів води на одне домоволодіння за місцем реєстрації або фактичного проживання.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

                   підвищення соціальних гарантій сім’ям з дітьми та іншим вразливим верствам населення;

виплата міської стипендії особам, яким виповнилося 100 років;

щомісячна доплата депутатам Новоукраїнської міської ради чотирьох і більше скликань, які перебувають на пенсії;

підвищення соціальних гарантій сім’ям учасників АТО;

надання стипендії дітям загиблих учасників АТО до 18 років, студентам до закінчення навчання (за місцем захоронення загиблого воїна АТО або за місцем проживання дитини в розмірі 2000 грн.);

поліпшення житлових умов учасників АТО та членів їх сімей, які цього потребують;

надання матеріальної допомоги населенню;

            забезпечення надання адресної допомоги дітям-сиротам;

  надання додаткових до передбачених законодавством пільг учасникам бойових дій (другої світової війни, воїнам-інтернаціоналістам, учасникам програми „Зірка пам’яті“) та інвалідам війни;

виділення коштів на утримання соціальних працівників територіального центру соціального обслуговування Новоукраїнського району, які обслуговують осіб похилого віку та інвалідів Новоукраїнської об’єднаної територіальної громади. 

  Джерела фінансування  заходів:

         Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

6.3 Охорона здоров'я

На території Новоукраїнської міської ради діють заклади охорони здоров’я: центральна районна лікарня, комунальний заклад „Новоукраїнський районний центр первинної медико-санітарної допомоги“ та чотири фельдшерсько-акушерських пунктів.

Основні проблемні питання:

розвиток первинної та вторинної ланки надання медичної допомоги населенню;

зростання смертності, скорочення середньої очікуваної тривалості життя, а також зростання поширеності хвороб;

застаріла матеріально-технічна база закладів охорони здоров’я.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

поліпшення стану надання медичних послуг населенню громади;

поліпшення медикаментозного і матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров’я;

проведення широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо подолання негативного впливу природних факторів на стан здоров’я населення, широка популяризація та утвердження у громаді, як норми життєдіяльності, стандартів здорового способу життя;

передача коштів медичної субвенції, отриманої з державного бюджету, районному бюджету для утримання закладів охорони здоров’я.

Джерела фінансування заходів:

Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

6.4 Підтримка сім'ї, дітей та молоді

Основні проблемні питання:

проблематичність працевлаштування молоді, що не має практичного досвіду роботи;

недостатній рівень матеріального добробуту молоді;

поширення негативних проявів у молодіжному середовищі;

швидке поширення шкідливих звичок, соціально-небезпечних хвороб, насамперед туберкульозу, венеричних, ВІЛ/СНІД, розладів психіки та поведінки через вживання психоактивних речовин;

незадовільний життєвий рівень багатьох сімей, невирішеність житлової проблеми, поширення бідності та злиденності серед сімей з дітьми, слабка орієнтація на свідоме самозабезпечення.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

підвищення рівня правової культури населення та поінформованості про проблему насильства в сім’ї шляхом проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи;

розвиток та популяризація сімейних форм виховання для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування,та їх соціальне супроводження;

проведення заходів, спрямованих на профілактику негативних явищ в молодіжному середовищі та попередження сімейного неблагополуччя;

проведення профілактичних заходів серед учнів з питань захисту прав дитини, подолання міжособистісних конфліктів, формування здорового способу життя.

Джерела фінансування заходів:

          Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

7.     Розвиток громадянського суспільства

Основні проблемні питання:

недостатня активність та діяльність громадських організацій у вирішенні проблем громади;

слабка координованість та інституційна слабкість громадських організацій;

недостатній рівень взаємодії між інститутами громадянського суспільства та органами влади з питань розвитку території.

Основні заходи Програми на 2017 рік:

проведення конкурсу міні-грантів для громадських організацій, підприємців та громадян громади;

сприяння роботі громадської ради, яка діє при Новоукраїнському міському голові;

сприяння розвитку громадської активності та ініціативності жителів громади;

підвищення рівня взаємної довіри та взаємодії між органами місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства;

реалізація суспільно корисних проектів, що виконуються громадянськими організаціями та ініціативними жителями громади, за рахунок коштів місцевого бюджету;

підвищення рівня громадянської культури, активізація участі громадян у житті громади.

Джерела фінансування заходів:

Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством. У 2017 році передбачити на фонд конкурсу міні-грантів для громадських організацій, підприємців та громадян громади 100 тис.грн.

 

8. Фінансова сфера

Формування дохідної частини бюджету 2017 року відбудеться на нових засадах бюджетної та податкової політики, із врахуванням реформи  міжбюджетних відносин та податкової реформи, спрямованих на децентралізацію  місцевих фінансів та збільшення ресурсу місцевих бюджетів.

Основні проблемні питання:

потреби видаткової частини міського бюджету значно більші, ніж можливості його наповнення;

            недостатнє фінансування соціальних та податкових пільг, наданих державою, негативно впливає на якість бюджетного забезпечення громади.

         Основні заходи Програми на 2017 рік:

забезпечення виконання бюджету громади на 2017 рік у відповідності з доведеним планом, досягнення збільшення обсягів надходжень;

забезпечення прозорості показників міського бюджету;

ефективне використання бюджетних коштів;

використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад для реалізації  проектів на сільських територіях;

дотримання жорсткої фінансової дисципліни;

підвищення ефективності управління бюджетними коштами, посилення контролю та відповідальності усіх учасників процесу за дотриманням бюджетного законодавства;

максимальна прозорість та ефективність використання бюджетних коштів під час проведення  закупівель продукції (товарів, робіт, послуг) для потреб громади;

забезпечення своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ Новоукраїнської міської ради.

Джерела фінансування заходів:

         Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

ПАСПОРТ

програми соціально-економічного розвитку

Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади

на 2017 рік

 

1.

Програма затверджена:

Рішенням міської ради від 12 грудня 2016 року № 276

2.

Ініціатор розроблення програми

Новоукраїнська міська рада

3.

Розробник програми

Відділ регіонального розвитку, економіки та торгівлі виконкому Новоукраїнської міської ради

4.

Співрозробники програми

Відділи виконкому Новоукраїнської міської ради, виконуючі обов’язки Мар’янопільського та Сотницько-Балківського старост

5.

Відповідальний виконавець програми

Відділ регіонального розвитку, економіки та торгівлі виконкому Новоукраїнської міської ради

6.

Учасники програми

Відділи виконкому Новоукраїнської міської ради, виконуючі обов’язки Мар’янопільського та Сотницько-Балківського старост

7.

Терміни реалізації програми

2017 рік

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, усього

Згідно з відповідними бюджетними призначеннями

10.

Основні джерела фінансування програми

Державний бюджет, обласний бюджет, міський бюджет, кошти інвесторів

 

ЗМІСТ

 

 

стор.

 

ВСТУП

1

1.

Аналіз економічного і соціального розвитку             Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади за 2015-2016 роки

1

2.

Мета і пріоритети економіки і соціальної сфери

4

 

Основні напрями соціально-економічного та культурного  розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади  у 2017 році

6

3.

Гуманітарна сфера

6

3.1

Освіта

6

3.2

Фізична культура і спорт

9

3.3

Культура і туризм

9

4.

Житлово-комунальна сфера

10

4.1

Житлово-комунальне господарство та енергозбереження

10

4.2

Землекористування, архітектура і будівництво

12

4.3

Комунальна власність

13

4.4

Охорона навколишнього природного середовища

14

5.

Розвиток реального сектору економіки

14

5.1

Промисловість

14

5.2

Агропромисловий комплекс

15

5.3

Транспорт, зв’язок та дорожнє господарство

16

5.4

Розвиток підприємництва та споживчого ринку

17

5.5

Інвестиційна та зовнішньоекономічна  діяльність

18

6.

Соціальна сфера

18

6.1

Демографія, зайнятість населення та ринок праці

18

6.2

Соціальний захист населення

19

6.3

Охорона здоров’я

20

6.4

Підтримка сім’ї, дітей та молоді

21

7.

Розвиток громадянського суспільства

21

8.

Фінансова сфера

22

 

Паспорт програми соціально-економічного та культурного розвитку Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік

23

 

Додаток : Перелік заходів та об’єктів Новоукраїнської міської об’єднаної територіальної громади, які будуть фінансуватися у 2017 році із залученням бюджетних коштів

24

 

 

 

 

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•