•Банер•
Програма соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Новоукраїнської міської ради на 2016 рік •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 11 •січня• 2016, 10:49•

                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                        рішенням Новоукраїнської

                                                                        міської ради сьомого скликання

                                                                        від 24 грудня 2015 року № 62 

 

 

П Р О Г Р А М А

соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Новоукраїнської міської ради на 2016 рік

ВСТУП

            Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Новоукраїнка та населених пунктів, які входять до складу міської ради, на 2016 рік (далі Програма) розроблена з метою координації зусиль щодо всебічного розвитку території  у 2016 році, що вимагатиме налагодження конструктивної співпраці з усіма органами влади, підприємствами, установами та організаціями міста усіх форм власності.         

            Цілі та головні дії міської ради у 2016 році визначені на основі аналізу результатів економічного і соціального розвитку міста за попередні роки та нагальних потреб, що забезпечать повне виконання Програми.

            Відповідно до результатів виконання Програми соціально-економічного розвитку міста за 2015 рік та існуючих проблем у даній  Програмі визначено цілі і пріоритети економічного та соціального розвитку території на 2016 рік та заходи щодо їх реалізації.

 

Розділ 1. Цілі та головні напрямки діяльності у 2016 році

            Основною метою Програми соціально-економічного розвитку міста в 2016 році залишається забезпечення життєдіяльності основних галузей інфраструктури (комунальне господарство, освіта, культура, благоустрій населених пунктів), підвищення матеріального та культурного рівня життя населення на основі ефективного використання природно-ресурсного потенціалу, трудових ресурсів. Виконання програми передбачається за такими напрямками:

 

Розділ 1.1. Освіта

У місті  функціонує 3 дошкільних навчальних заклади та одна філія на території с. Звірівка, якими станом на 01 січня 2016 року охоплено 634 дитини.

Гострою залишається проблема охоплення дошкільною освітою дітей, які мешкають на території селища цукрового заводу.

                             

Основні проблемні питання:

оновлення обладнання, основних засобів.

Основні заходи Програми, реалізація яких

дасть змогу досягти визначених на 2016 рік цілей:

реконструкція  дошкільного навчального закладу „Зернятко“ на території селища цукрозаводу (І черга);

здійснення ремонтів фасадів усіх ДНЗ;

ремонт блискавковідводів усіх ДНЗ;

ремонт покрівлі старого корпусу ДНЗ № 1;

здійснення поточних ремонтів котелень, тепломереж, придбання колісників для усіх ДНЗ;

здійснення поточних ремонтів водоканалізаційних систем, ігрових споруд та інших приміщень в усіх ДНЗ (за потребою);

часткова заміна старих вікон та балконних дверей на нові енергозберігаючі в ДНЗ № 1 та ДНЗ № 5;

придбання насосу для котельні філії ДНЗ № 1 (с. Звірівка);

ремонт огорожі в ДНЗ № 1 та встановлення огорожі в філії  ДНЗ № 1   (с. Звірівка);

придбання палива для усіх ДНЗ;

поновлення постільної білизни, меблів, посуду та обладнання харчоблоків для всіх ДНЗ.

 

Джерела фінансування заходів:

           Реалізація заходів Програми здійснюватиметься в основному за рахунок коштів міського бюджету, а також субвенції з районного бюджету у сумі            6 млн.106,6 тис. грн.

Передбачається направити на установи освіти у 2016 році 12 млн. 599 тис. 627 грн., що на 3 млн. 252 тис. грн. більше, ніж у 2015 році. Із запланованої суми: заробітна плата з нарахуваннями – 8,501 млн. грн.,  продукти харчування – 1,0 млн. грн., 2,170 млн. грн. – енергоносії.

 

Розділ 1.2. Культура

До державного реєстру на території Новоукраїнської міської ради входять міські будинки культури № 1, № 2, № 3 та три бібліотеки: міські бібліотеки           № 1, № 2, а також Звірівська сільська бібліотека.

МБК № 1 знаходиться на повному господарському утриманні СТОВ „Росія“. За рахунок міського бюджету утримується 5 ставок працівників: директора – 1 ставка,  акомпаніатора – 1 ставка, 2,5 ставки керівників колективів та 0,5 ставки художнього керівника.

В МБК № 2 за рахунок міського бюджету утримується всього 4 ставки працівників, з них директора  – 1 ставка, по 0,5 ставки – 3 творчих працівників, а також 1 ставка охоронника та 0,5 ставки прибиральниці.

В колективі МБК № 3 фінансується 6 ставок працівників: по 1 ставці директора, художнього керівника, керівника танцювального гуртка та охоронника та по 0,5 ставки керівника аматорського колективу, прибиральниці, кочегара та підсобного працівника.

В  клубних  закладах працює 24 колективи художньої самодіяльності, серед яких 4 мають звання народного.

                                                       

Основні проблемні питання:

слабка матеріально-технічна база закладів культури;

необхідність оптимізації мережі комунальних закладів культури.

 

Завдання Програми на 2016 рік:          

придбання палива для МБК № 3;

здійснення капітального ремонту покрівлі та стелі МБК № 1 (по можливості);

ремонт надвірного туалету біля МБК № 1;

демонтаж димоходу МБК № 1;

технічне обслуговування і заміна у разі потреби вогнегасників для усіх МБК і бібліотек;

заміна вікон і дверей (по можливості);

підключення бібліотек до мережі Інтернет (по можливості);

поповнення бібліотек новими виданнями, передплата періодичних видань (по можливості);

поновлення меблів в усіх МБК та бібліотеках (по можливості);

придбання костюмів та музичних інструментів для учасників художньої самодіяльності (по можливості).

         

Джерела фінансування заходів:

          У 2016 році передбачається витратити на галузь культури  з місцевого бюджету – 1 млн. 81 тис. грн., що на 227 тис. грн. більше, ніж у 2015 році. З них майже 259,5 тис. грн. – на утримання бібліотек, 634 тис. грн. – на утримання міських клубів при наданні субвенції з районного бюджету у сумі 184,2 тис. грн.

          Реалізація заходів здійснюватиметься за рахунок субвенції районного бюджету та міського бюджету.

 

Розділ 1.3. Житлово-комунальна сфера

Наданням комунальних послуг по місту займається Новоукраїнське житлово-комунальне підприємство, яке обслуговує 1843 квартиронаймачів міста, та комунальне підприємство „Водокомунгосп“. Підприємства надають послуги з вивозу сміття, забезпечують місто водою, обслуговують каналізаційні мережі, виконують роботи з благоустрою території.

         Планується забезпечення поступового стабільного розвитку житлово-комунальної сфери через:

         оновлення матеріально-технічної бази комунальних підприємств з метою покращення якості послуг, які надаються населенню;

         вивчення можливості створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ);                                                    

проведення капітальних ремонтів покрівель будинків по вул.  Кірова, 52, вул. К.Маркса, 101 та водовідведення по вул. Курчатова, 9;

продовження освітлення вулиць населених пунктів міської ради;

забезпечення, по можливості, цілодобового  водопостачання міста  та покращення якості питної води (реалізація програми „Питна вода міста Новоукраїнка“);         

забезпечення питною водою (будівництво мережі) жителів  вул. П.Мирного в с. Новоолександрівка;

забезпечення модернізації і підвищення продуктивності функціонування центральних очисних споруд;

упорядкування сміттєзвалищ та ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ.

               

Основні проблемні питання

        високі питомі непродуктивні витрати матеріальних та енергетичних ресурсів у наданні комунальних послуг;

        низька платоспроможність населення та наявність боргів населення за надані послуги;

        невідповідність існуючих тарифів за спожиту воду собівартості наданих послуг;

        незадовільний стан доріг;

        низький технічний та кількісний склад автомобільного парку ЖКП;

        незадовільний рівень забезпечення спецтехнікою ЖКП.

 

Завдання Програми на 2016 рік

  1. Придбання спецтехніки для потреб комунальних підприємств, встановлення на автомашини GPS-навігаторів.
  2. Виготовлення проектів на будівництво та капітальний ремонт:

будівництво магістрального водопроводу до будинків по вул. П.Мирного в с. Новоолександрівка;

реконструкція міських очисних споруд;

капітальний ремонт покрівлі будинків по вул.  Кірова, 52,  вул. К.Маркса, 101, вул. Курчатова, 9 (водовідведення);

енергозбереження будівлі ДНЗ № 5;

капітальний ремонт вул. К.Маркса – вул. Вокзальна  (від залізничного вокзалу до переїзду).

 

  1. Встановлення дитячого  ігрового майданчика   по вул. Котовського  на території ТОВ ,,Зерновик“.
  2. Ремонт покрівель будинків по вул. Кірова, 52, вул. К.Маркса, 101, вул. Курчатова, 9 (водовідведення).
  3. Реконструкція міських очисних споруд.
  4. Енергозбереження будівлі ДНЗ № 5.
  5. Ремонт тротуарів:

по вул. Воровського (біля УСЗН, біля стадіону);

по вул. Чапаєва (біля загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6);

по вул. Метелькова (від вул. Дзержинського до мосту);

по вул. Дзержинського (від вул. Метелькова до вул. О.Гіталова);

по вул. Леніна (від вул. Чапаєва до пров. Ковальського, біля суду).

 

            6. Продовження відновлення освітлення вулиць населених пунктів Новоукраїнської міської ради у порядку:

вул. К.Маркса – вул. Котовського (від двох КТП);

вул. Бабенка – вул. Фурманова (за спонсорські кошти);

вул. Шевченка – пров. Рильського (за спонсорські кошти);

ЗШ № 8 (вхід до школи);

вул. Урицького;

вул. Воровського (від пров. Комунального до пров. Харківського);

вул. Червоноармійська (кладка по вул. Колгоспній);

вул. 50-ї Дивізії;

вул. Кірова (АС, МБК № 1, ЗШ № 3 – вул. Комарова);

вул. Калинова („поле чудес“);

вул. Шевченка (віл лісництва до ставка);

вул. Єсеніна;

вул. Московська;

вул. П.Комуни (вул. Колгоспна – газороздатка);

вул. Островського;

вул. Дзержинського (від будинку № 144 до вул. Чапаєва);

вул. П.Мирного та вул. Корольова с. Новоолександрівка;

прибудинкова територія багатоповерхових будинків.

 

  1. Спилювання дерев, які становлять загрозу для мешканців міста та будівель.

 

10.  З метою охорони навколишнього природного середовища:

забезпечення, по можливості, цілодобового  водопостачання міста  та покращення якості питної води (реалізація програми „Питна вода міста Новоукраїнка“);         

забезпечення модернізації і підвищення продуктивності функціонування центральних очисних споруд;

упорядкування сміттєзвалищ та ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ.

        

Джерела фінансування заходів

          На житлово-комунальне господарство  у 2016 році планується направити 1 млн. 654 тис. грн., з них:

дотація на 6 місяців 2016 року –  582 тис. грн. (Новоукраїнське ЖКП – 300 тис. грн. – на погашення різниці в тарифах, КП ,,Водокомунгосп“ – 282 тис. грн. – на енергоносії та охорону свердловин);

водопровідно-каналізаційне господарство – 50 тис. грн.;

благоустрій населених пунктів міської ради – 1 млн. 22 тис. грн.

 

Розділ 1.4. Транспорт та зв’язок

Мережа автомобільних доріг міста складає 136,6 км, в т.ч. з твердим покриттям – 111 км. З червня 2013 року на міських маршрутах працює приватне підприємство „Кіровоград Авто Тур“, яке обслуговує п’ять  із шести міських маршрутів, та ФОП Донець, який обслуговує маршрут № 2.

Вагомий внесок у справу перевезень вносять підприємці-перевізники.

В галузі зв’язку в місті функціонує два підприємства: відділення зв’язку та поштового обслуговування.

 

Основні проблемні питання

незадовільний стан автомобільних доріг;

невідповідність тарифів за пасажироперевезення економічно обґрунтованим.

 

Завдання на 2016 рік         

         за рахунок коштів міського бюджету ремонт вулиць міста:

вул. К.Маркса – вул. Вокзальна (від залізничного вокзалу до переїзду),

вул. Кіровоградська (від вул. Кірова до вул. Ломоносова),

вул. Гагаріна (біля гімназії № 7),

вул. Метелькова (від вул. Леніна до вул. Дзержинського),

вул. Котовського (від контори ТОВ „Зерновик“ до вул. К.Маркса),

         пров. Лікарняний (від вул. Леніна до вул. 50-ї Дивізії),     

        підсипання та планування доріг міста;    

встановлення дорожніх знаків  та дорожньої розмітки біля шкіл, дитячих садків, с. Звірівка;                                          

         утримання доріг в зимовий період (очистка і посипання).      

                                 

Джерела фінансування заходів

          Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

Розділ 1.5. Зайнятість населення та ринок праці

         У 2015 році було створено 269 робочих місць (на 55 робочих місць більше, ніж у 2014 року) для 80 осіб, які перебували на обліку у Новоукраїнському районному центрі зайнятості,  з  благоустрою  міста. Фінансування даних робіт проведено за рахунок коштів державного та міського бюджетів по 69,6 тис. грн. з кожного.

          

           Основні проблемні питання для вирішення у 2016 році

          професійно-кваліфікаційний дисбаланс на ринку праці;

           складнощі у працевлаштуванні неконкурентоспроможних на ринку праці

груп населення (інвалідів, раніше непрацюючої молоді, жінок віком від 45 років);

          низький рівень мінімальної допомоги по безробіттю;                         

 невизначеність статусу зайнятості громадян, які є власниками земельних

 ділянок.

          Завдання на 2016 рік

          підтримка самостійної зайнятості населення;

          сприяти у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних;

          активніше залучати безробітних та умовно засуджених до виконання

громадських робіт.

 

         Джерела фінансування заходів

         Фінансування заходів буде здійснюватись за рахунок державного та місцевого бюджетів в рівних частинах, у міському бюджеті закладено 96,6 тис. грн. на оплату праці за виконання громадських робіт.

 

Розділ 1.6. Соціальний захист населення

         У сфері соціального захисту населення планується:

у рамках міської програми „Зірка пам’яті“ надання матеріальної допомоги ветеранам-учасникам акції „Зірка пам’яті“ з нагоди Дня визволення    м. Новоукраїнка від німецько-фашистських загарбників, Дня Перемоги та Дня міста;

виплата міської стипендії особам, яким виповнилося 100 років;

продовження надання матеріальної та благодійної допомоги інвалідам, учасникам бойових дій Великої Вітчизняної війни;

 виділення матеріальної допомоги громадянам для вирішення проблемних питань та надання допомоги на поховання ветеранів війни, самотніх громадян,                                                          

на що прогнозується витратити 350  тис. грн. (у 2015 році витрачено 336,4 тис. грн., з них: 169,3 тис. грн. – на матеріальну допомогу мешканцям міської ради, 119,0 тис. грн. – учасникам антитерористичної операції та їх сім’ям, 9,1 тис. грн. – переселенцям із зони АТО, 39,0 тис. грн. – на поховання).

Буде продовжено практику звільнення від плати за  харчування дітей в  дошкільних закладах батьків або осіб, які їх замінюють:

у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї  за  попередній  квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;

діти яких відносяться до наступних категорій:

потерпілі від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС,

діти учасників АТО,

інваліди,

сироти,

позбавлені батьківського піклування.

Також буде зменшено на 50 % розмір плати за харчування дітей в  дошкільних закладах для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.

                                              

Завдання на 2016 рік

                   підвищення соціальних гарантій сім’ям з дітьми та іншим вразливим

верствам населення;

підвищення соціальних гарантій сім’ям учасників АТО;

            забезпечення оздоровлення дітей, які виховуються у міських ДНЗ протягом літнього періоду, в т.ч. дітей учасників АТО;

  забезпечення надання адресної допомоги дітям-сиротам;

  забезпечити підвезення дітей, які проживають на території  с. Яблунівка, до ЗШ № 3 та ДНЗ „Барвінок“ і у зворотньому напрямку.

 

Джерела фінансування  заходів

         Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•