•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Програма соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Новоукраїнської міської ради на 2014 рік •PDF• •Друк•
••Четвер•, 06 •лютого• 2014, 12:24•

РІШЕННЯ

від 04 лютого 2014 року                                        № 1073

м. Новоукраїнка

 

Про затвердження Програми

соціально-економічного та культурного

розвитку населених пунктів

Новоукраїнської міської ради на 2014 рік

 

Керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, -

 

міська рада

ВИРІШИЛА:

 

                 1. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів Новоукраїнської міської ради на 2014 рік (додається).

 

Міський голова                                               О. Корінний

 

  

 

                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                   рішенням Новоукраїнської

                                                   міської ради шостого скликання

                                                   від 04 лютого 2014 року № 1073 

 

  П Р О Г Р А М А

соціально-економічного та культурного  розвитку

населених пунктів Новоукраїнської міської ради на 2014 рік

 

ВСТУП

                 Основою для розроблення Програми на 2014 рік є Закон України „Про державне прогнозування та розроблення програми економічного і соціального розвитку України“ від 23.03.2000 року № 1602-ІІІ, Закон України „Про державний бюджет України на 2014 рік“ від 16.01.2014 року № 719-VІІ та комплексна програма розвитку Кіровоградської області на 2011-2015 роки „Центральний регіон-2015“.

                 Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Новоукраїнка та населених пунктів, які входять до складу міської ради, на 2014 рік (далі Програма) розроблена з метою координації зусиль щодо всебічного розвитку території  у 2014 році, що вимагатиме налагодження конструктивної співпраці з усіма органами влади, підприємствами, установами та організаціями міста усіх форм власності.

                 Цілі та головні дії міської ради у 2014 році визначені на основі аналізу результатів економічного і соціального розвитку міста за попередні  роки та нагальних потреб, що забезпечать повне виконання Програми.

                 Відповідно до результатів виконання Програми соціально-економічного розвитку міста за 2013 рік, міської програми „Центральний регіон-2015“ та існуючих проблем у даній  Програмі визначено цілі і пріоритети економічного та соціального розвитку території на 2014 рік та заходи щодо їх реалізації.

 

            Розділ 1. Цілі та головні напрямки діяльності  у 2014 році

 

                 Основною метою Програми соціально-економічного розвитку міста в 2014 році залишається забезпечення життєдіяльності основних галузей інфраструктури (комунальне господарство, освіта, культура), підвищення матеріального та культурного рівня життя населення на основі ефективного використання природно-ресурсного потенціалу, трудових ресурсів. Виконання програми передбачається за такими напрямками:

 

Розділ 1.1. Освіта 

                 У місті  функціонує  3 дошкільних навчальних заклади та одна філія на території с. Звірівка, якими станом на 01 січня 2014 року охоплено 625 дітей.

                 Гострою залишається проблема охоплення дошкільною освітою дітей, які мешкають на території селища цукрового заводу.

Основні проблемні питання:

                 оновлення обладнання, основних засобів.

Основні заходи Програми, реалізація яких

дасть змогу досягти визначених на 2014 рік цілей:

                 реконструкція  дошкільного навчального закладу „Зернятко“ на території селища цукрозаводу (І черга);

                 встановлення блискавковідводу, обробка дерев’яних конструкцій даху, фасад ДНЗ № 5;

                 здійснення капітального ремонту фасаду, теплового переходу огорожі  та блискавковідводу в ДНЗ № 1;

                 здійснення поточних ремонтів котелень, водоканалізаційних систем, ігрових споруд, овочесховищ та інших приміщень в усіх ДНЗ;

                 часткова заміна старих вікон та балконних дверей на нові пластикові в усіх ДНЗ;

                 придбання палива для усіх ДНЗ;

                 поновлення постільної білизни, меблів, посуду та іншого обладнання для всіх ДНЗ. 

Джерела фінансування заходів:

           Реалізація заходів Програми здійснюватиметься в основному за рахунок коштів міського бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

                 Передбачається направити на установи освіти в 2014 році більше 7993  тис. грн., що на 707 тис. грн. більше, ніж у 2013 році.

 

Розділ 1.2. Культура

 

                 До державного реєстру на території Новоукраїнської міської ради входять міські будинки культури № 1, № 2, № 3 та три бібліотеки: міські бібліотеки № 1, № 2, а також Звірівська сільська бібліотека.

                 МБК № 1 знаходиться на повному господарському утриманні СТОВ „Росія“. За рахунок міського бюджету утримується 5 ставок працівників: директор – 1 ставка,  акомпаніатора – 1 ставка, 2,5 ставки керівників колективів та 0,5 ставки художнього керівника.

                 В МБК № 2 за рахунок міського бюджету утримується всього 4 ставки працівників, з них директор  – 1 ставка, по 0,5 ставки – 3 творчих працівників, а також 1 ставка охоронника та 0,5 ставки прибиральниці.

                 В колективі МБК № 3 фінансується 6 ставок працівників: по 1 ставці директора, художнього керівника, керівника танцювального гуртка та охоронника та по 0,5 ставки акомпаніатора, прибиральниці, кочегара  та підсобного працівника.

                 В  клубних  закладах працює 24 колективи художньої самодіяльності, серед яких 4 мають звання народного.

 

Основні проблемні питання:

                 слабка матеріально-технічна база закладів культури;

                 необхідність оптимізації мережі комунальних закладів культури.

Завдання Програми на 2014 рік:

                 здійснення капітального ремонту даху та стелі МБК № 3;

                 здійснення капітального ремонту фасаду та стелі МБК № 2;

                 технічне обслуговування і заміна у разі потреби вогнегасників для усіх МБК;

                 поповнення бібліотек новими виданнями, передплата періодичних видань;

                 поновлення меблів в усіх МБК та бібліотеках (по можливості);

                 придбання костюмів та музичних інструментів для учасників художньої самодіяльності (по можливості).

Джерела фінансування заходів:

          У 2014 році передбачається витратити на галузь культури  з місцевого бюджету більше 708 тис. грн.

          Реалізація заходів здійснюватиметься в основному за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Розділ 1.3. Житлово-комунальна сфера

                 Наданням комунальних послуг по місту займається Новоукраїнське житлово-комунальне підприємство, яке обслуговує 1843 квартиронаймачів міста, та комунальне підприємство „Водокомунгосп“. Підприємства надають послуги з вивозу сміття, забезпечують місто водою, обслуговують каналізаційні мережі, виконують роботи з благоустрою території.

         Планується забезпечення поступового стабільного розвитку житлово-комунальної сфери через:

перегляд тарифів на послуги ЖКП та КП „Водокомунгосп“;

         оновлення матеріально-технічної бази комунальних підприємств з метою покращення якості послуг, які надаються населенню;

         вивчення можливості створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ);

         забезпечення, по можливості, цілодобового  водопостачання міста  та покращення якості питної води (реалізація програми „Питна вода“);

         забезпечення модернізації і підвищення продуктивності функціонування центральних очисних споруд;

         проведення капітальних ремонтів покрівель та допоміжних комунікацій багатоповерхових будинків;

         продовження освітлення вулиць населених пунктів міської ради.

Основні проблемні питання

        зростання збитків житлово-комунальних підприємств через невідповідність тарифів;

        високі питомі непродуктивні витрати матеріальних та енергетичних ресурсів у наданні комунальних послуг;

        низька платоспроможність населення та наявність боргів населення за надані послуги;

        невідповідність існуючих тарифів собівартості наданих послуг;

        незадовільний стан доріг;

        низький технічний та кількісний склад автомобільного парку ЖКП;

        незадовільний рівень забезпечення спецтехнікою ЖКП.

Завдання Програми на 2014 рік

                 Виготовлення проектів на капітальний ремонт:

                 приміщення міської ради;

                 покрівлі будинків по вул. Леніна, 56, 58, вул. К.Маркса, 101;

                 водовідведення на будинку по  вул. Курчатова, 9;

                 тротуарів по вул. Леніна (в т. ч. від вул. О.Гіталова до пров. Ковальського), вул. Метелькова (від вул. Дзержинського до мосту), вул. О.Гіталова (від  вул. Леніна до вул. Дзержинського);

                 фасаду, теплового переходу, паркану ДНЗ № 1;

                 енергозбереження будівлі ДНЗ № 5;

                 покрівлі та стелі МБК № 3;

                 фасаду та стелі МБК № 2;

                 міських очисних споруд.

                 Встановлення дитячих ігрових майданчиків по пров. Декабристів, 4 та ін.;

                 капітальний ремонт приміщення міської ради;

                 придбання спецтехніки для потреб комунальних підприємств;

                 ремонт покрівель будинків по вул. Воровського, 52 та вул. Леніна, 32;

                 водовідведення на будинку по вул. Курчатова, 9,  покрівля будинків по вул. Леніна, 56, 58, К.Маркса, 101;

                 продовження відновлення освітлення вулиць населених пунктів Новоукраїнської міської ради у порядку:

                                  вул. Шевченка (№ 110 – № 114), 

                                  вул. К.Карого с. Звірівка,

                                  вул. К.Маркса – вул. Котовського,

                                  вул. Червоноармійська, підвісна кладка в районі вулиць Колгоспна – Червоноармійська,

                                  вул. Дзержинського (від будинку № 144 до вул. Чапаєва),

                                  вул. Кірова (від вул. Петровського до автовокзалу),

                                  вул. П.Мирного с. Новоолександрівка,

                                  прибудинкова територія багатоповерхових будинків,

                                  вул. Воровського (від УСЗН до вул. Чапаєва),

                                  вул. 50-ї Дивізії,

                                  вул. Корольова с. Новоолександрівка;

                 реконструкція тротуарів по вул. Леніна (в т.ч. від вул. О.Гіталова  до пров. Ковальського), по вул. Метелькова (від вул. Дзержинського до мосту), вул. О. Гіталова (від вул. Леніна до вул. Дзержинського);

                 виготовлення технічної документації на міські ДНЗ, правоустановчих документів на гуртожитки по вул. П.Морозова та Л.Толстого та на земельну ділянку по вул. Шевченка для будівництва соціального житла;

                 спилювання дерев, які становлять загрозу для мешканців міста та будівель.

Джерела фінансування заходів

          На 2014 рік на дотацію житлово-комунальному господарству міста планується направити кошти міського бюджету в сумі 900 тис. грн. (Новоукраїнське ЖКП – 612 тис. грн., КП ,,Водокомунгосп“ – 288 тис. грн.).

Розділ 1.4. Транспорт та зв’язок 

                 Мережа автомобільних доріг міста складає 136,6  км, в т.ч. з твердим покриттям – 111 км. З червня 2013 року на міських маршрутах працює приватне підприємство „Кіровоград Авто Тур“, яке обслуговує п’ять  із шести міських маршрутів.

                 Вагомий внесок у справу перевезень вносять підприємці-перевізники.

                 В галузі зв’язку в місті функціонує два підприємства: відділення зв’язку та поштового обслуговування.

Основні проблемні питання

              незадовільний стан автомобільних доріг;

              невідповідність тарифів за пасажироперевезення економічно обґрунтованим.

Завдання на 2014 рік

          здійснити асфальтування за рахунок субвенції з державного бюджету  відрізків вул. Курчатова (переїзд біля колишнього заводу ЗБВ), пров. Декабристів,  вул. Дзержинського (біля центрального ринку) та вул. О.Гіталова (від вул. Леніна до вул. Дзержинського), вул. К.Маркса та пров. Лікарняного;

         за рахунок коштів міського бюджету ямковий ремонт вулиць міста;  

         ямковий ремонт за маршрутами руху громадського транспорту – пров. Лікарняний, вулиці Леніна, Кірова, К.Маркса, Курчатова та Дзержинського (за рухом маршруту № 3 „Дитсад-Короленко“);

         утримання доріг в зимовий період (очистка і посипання);

         встановлення дорожніх знаків  та дорожньої розмітки біля шкіл, дитячих садків, с. Звірівка;

         ремонт бруківки вул. Крилова (від вул. Володарського до мосту);

        підсипання доріг вулиць Лермонтова, К.Лібкнехта, Гастелло;

        планування вулиць Крилова, Крилова,  Цегельної,  Гризодубової, Нижчевокзальної, Тищенка, Набережної - 5 Грудня, Залізничної, Тімірязєва, провулка Димитрова.

Джерела фінансування заходів

          Фінансування буде здійснюватись з міського бюджету в межах виділених коштів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством, а також субвенції з державного бюджету 399,3 тис. грн. на 2014 рік та 287 тис. грн. з 446,3 тис. грн. за 2013 рік.

 

Розділ 1.5. Зайнятість населення та ринок праці

 

         У 2013 році було створено 155 робочих місць для осіб,   які перебували на обліку у Новоукраїнському районному центрі зайнятості,  з  благоустрою  міста. Фінансування даних робіт проведено за рахунок коштів державного та міського бюджетів по 38,3 тис. грн. з кожного.

Основні проблемні питання для вирішення у 2014 році

          професійно-кваліфікаційний дисбаланс на ринку праці;

          складнощі у працевлаштуванні неконкурентоспроможних на ринку праці груп населення (інвалідів, раніше непрацюючої молоді, жінок віком від 45 років);

          низький рівень мінімальної допомоги по безробіттю;

          невизначеність статусу зайнятості громадян, які є власниками земельних ділянок.

Завдання на 2014 рік

          підтримка самостійної зайнятості населення;

          сприяти у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних;

          активніше залучати безробітних та умовно засуджених до виконання громадських робіт.

Джерела фінансування заходів

         Фінансування заходів буде здійснюватись за рахунок державного та місцевого бюджетів в рівних частинах, у міському бюджеті закладено 40 тис. грн. на оплату праці за виконання громадських робіт.

 

Розділ 1.6. Соціальний захист населення

         У сфері соціального захисту населення планується:

                 у рамках міської програми „Зірка пам’яті“ надання матеріальної допомоги ветеранам – учасникам акції „Зірка пам’яті“  з нагоди Дня визволення м. Новоукраїнка від німецько-фашистських загарбників, Дня Перемоги та Дня міста;

                 виплата міської стипендії особам, яким виповнилося 100 років;

                 продовження надання матеріальної та благодійної допомоги інвалідам, учасникам бойових дій Великої Вітчизняної війни;

                 виділення матеріальної допомоги громадянам для вирішення проблемних питань та надання допомоги на поховання ветеранів війни, самотніх громадян, на що прогнозується витратити  120  тисяч гривень (у 2013 році витрачено 96,5 тис. грн.).

                 Буде продовжено практику звільнення від батьківської плати за  харчування дітей  в  дошкільних  закладах  одержувачів соціальної допомоги, дітей з багатодітних родин та сімей ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.        

Завдання на 2014 рік

                 підвищення соціальних гарантій сім’ям з дітьми та іншим вразливим верствам населення;

                 забезпечення оздоровлення дітей, які виховуються у міських ДНЗ протягом  літнього періоду;

                 забезпечення надання адресної допомоги дітям-сиротам;

                 забезпечити підвезення дітей, які проживають на території  с. Яблунівка, до ЗШ № 3 та ДНЗ „Барвінок“ і у зворотньому напрямку.

Джерела фінансування  заходів

         Фінансування заходів передбачається здійснювати за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•