•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Рішення № 138 (Адмінпослуги) •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 06 •грудня• 2011, 15:54•

РІШЕННЯ

від 30 листопада 2011 року                                                        № 138

м. Новоукраїнка

 

Про затвердження Переліку адміністративних

послуг, що надаються виконавчим комітетом

міської ради

 

         Керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, наказом Міністерства економіки України від 12.07.2007 року № 219  „Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг“, - 

 

виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються виконавчим комітетом міської ради (додаток).

 

         2. Затвердити стандарти адміністративних послуг, що надаються виконавчим комітетом міської ради (додаються).

 

         3. Спеціалісту 1 категорії Петренку О.В. забезпечити оприлюднення цього рішення шляхом його розміщення на сайті міської ради.

 

        

 

Міський голова                                          О.Корінний

 

 

 

                                                            Додаток 

                                                            до рішення виконавчого комітету

                                                            Новоукраїнської міської ради 

                                                            від 30 листопада 2011 року № 138

                                

П Е Р Е Л І К

адміністративних послуг, що надаються виконавчим комітетом

Новоукраїнської міської ради

 

з/п

Назва адміністративної послуги та результат її надання (назва документу або дії)

Статті законів України, згідно з якими надається послуга та визначається її платність або безоплатність

Інші нормативно-правові акти, згідно з якими надається послуга

Плата за послугу

(грн.)

1

3

4

5

6

1

Довідка з місця проживання

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

2

Довідка про  склад сім’ї

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

3

Довідка про наявність у користуванні  земельної ділянки

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

4

Довідка про членство в особистому селянському господарстві

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

5

Довідка про право фізичної особи на отримання доходу

від податкового агента без утримання податку

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

6

Довідка з місця проживання про склад сім’ї  та прописку для квартирного обліку

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

7

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки

ЗУ „Про регулювання містобудівної діяльності“, ст. 29

 

Порядок надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затверджений  Наказом Мінрегіонбуду від 07.07.2011 року                  № 109

Безоплатно

8

Виготовлення  будівельного паспорта на забудову земельної ділянки

 

п. 10 ст. 30  ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“;  

ст. 27  ЗУ „Про  регулювання містобудівної діяльності“

ЗУ „Про архітектурну діяльність“;

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затверджений Наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2011 року

№ 103

Безоплатно

9

Рішення про оформлення  права  власності на нерухоме майно

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Наказ Міністерства юстиції № 7/5

від 07.02.2002 року

Безоплатно

10

Дозвіл на експлуатацію об’єктів поводження з небезпечними відходами

п. „л“ ст. 21 ЗУ

„Про відходи“  

 

Безоплатно

11

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

ЗУ „Про рекламу“;

ст. 30 п. 13 ч. „а“ ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“;

ЗУ „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності“

 

Постанова КМУ від 29.12.2003 р. № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами“;

Правила розміщення зовнішньої реклами на території Новоукраїнської міської ради

Безоплатно

12

Довідка про доходи

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

Рішення виконавчого комітету міської ради від 25.01.2007 року 

№ 28

Безоплатно

13

Надання копії рішення міської ради та виконавчого комітету

міської ради

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“

 

Безоплатно

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                 Л.Вишневецька

 

 

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                            рішенням  виконавчого комітету

                                                            Новоукраїнської міської ради 

                                                            від 30 листопада 2011 року № 138

 

С Т А Н Д А Р Т И

адміністративних послуг, що надаються виконавчим комітетом міської ради

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка форма 1 з місця проживання

 

1

Найменування органу, в якому  надається  послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел. 2-39-66, факс 2-14-31

інспектор Кивгила Л.М., І поверх,

кабінет № 1   

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади,  органів місцевого самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

 від 25.01.2007 року № 28                          

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1. Домова книга

2. Паспорт громадянина України,

 

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого  видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження  відмови у наданні послуги    

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення  можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

_________________________________

 

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка форма 2 про склад сім’ї

 

1

Найменування органу, в якому  надається  послуга

Виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул. Воровського,7 0

м. Новоукраїнка, Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год

4

Реквізити  відповідальних за видачу документа     

тел. 2-39-66, факс 2-14-31

інспектор Кивгила Л.М., І поверх,

кабінет № 1   

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

 від 25.01.2007 року № 28                          

6

Вичерпний перелік  документів, необхідних для отримання документа 

1. Домова книга

2. Паспорт громадянина України

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого  видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

 

12

Порядок виправлення  можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

_________________________________

 

  

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка форма 3 про склад сім'ї

або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

 

1

Найменування органу,  в якому  надається  послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул.Воровського,70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел. 2-39-66, факс 2-14-31

інспектор Кивгила Л.М., І поверх,

кабінет № 1   

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних  органів виконавчої влади, органів місцевого     самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

 від 25.01.2007 року № 28                           

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1. Домова книга

2. Паспорта (свідоцтва), що підтверджують                   статус громадянина України,

3. Документ на майно.

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження  відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення   можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

__________________________________

 

  

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка форма 4 про наявність у користуванні земельної ділянки

 

1

Найменування органу,  в якому  надається   послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

понеділок, середа, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел.  2-39-66, факс 2-14-31

спеціаліст І категорії-землевпорядник Чередніченко Л.В., І поверх, кабінет № 1

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади,  органів місцевого самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

 від 25.01.2007 року № 28                          

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа

1 Документ на нерухоме майно,

2. Технічна документація з                                    Ульяновського МБТІ

3.Державний акт на право власності або договір оренди земельної ділянки                                                     (при наявності)

4.Паспорт громадянина України   

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення   можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

___________________________________

 

   

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка про членство в особистому селянському господарстві

 

1

Найменування органу, в якому  надається послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

понеділок, середа, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел.  2-39-66, факс 2-14-31

спеціаліст І категорії – землевпорядник Чередніченко Л.В., І поверх, кабінет № 1

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади,  органів місцевого самоврядування                  

 

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1. Державний акт на право власності на земельну ділянку                               

2. Паспорт громадянина України

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого  віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

_________________________________

 

 СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

довідка форма 5 про право фізичної особи на отримання доходу

від податкового агента без утримання податку

 

1

Найменування органу,  в якому  надається  послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100,  вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка, Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год

4

Реквізити  відповідальних за видачу документа     

тел. 2-39-66, факс 2-14-31

інспектор Кивгила Л.М., І поверх,

кабінет № 1   

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних  органів виконавчої влади, органів місцевого     самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

 від 25.01.2007 року № 28                          

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1. Акт обстеження від депутата міської ради                               

2. Паспорт громадянина України

3. Ідентифікаційний номер

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

невідкладно

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого  віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

___________________________________

 

                                                                      

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги  

довідка форма 6  з місця проживання про склад сім’ї

та прописку для квартирного обліку

 

1

Найменування органу,  в якому  надається послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса:  27100, вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка, Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня з 8.00 до 17.00 год. Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити  відповідальних за видачу документа     

Ттел. 2-39-66,  факс 2-14-31

спеціаліст І категорії юридичного сетору Андрущенко Г.С. І поверх, кабінет № 1

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних  органів виконавчої влади, органів місцевого     самоврядування                  

згідно з рішенням виконавчого комітету

від 25.01.2007 року № 28                          

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1. Домова книга

2. Паспорт громадянина України,

3. Документ на майно

4. Технічний план

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

 

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення  можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

____________________________________

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги  

надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки

 

1

Найменування органу,  в якому  надається      послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса: 27100, вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка Кіровоградської області

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня, з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити  відповідальних за видачу документа     

тел. 2-16-86, факс 2-14-31

спеціаліст І категорії, архітектор міста

Коробов А.О., ІІ поверх,  кабінет № 7

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних  органів виконавчої влади, органів місцевого     самоврядування                  

ЗУ „Про регулювання містобудівної діяльності“ ст. 29 ;

Порядок надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затверджений  Наказом Мінрегіонбуду від 07.07.2011 року № 109

6

Вичерпний перелік  документів, необхідних для отримання документа 

1. Засвідчена в  установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою.

2. Ситуаційний план   (схема)  щодо  місцезнаходження  земельної ділянки            (у довільній формі).

3. Викопіювання з топографогеодезичного плану М 1:2000.

4. Кадастрова довідка  з   містобудівного   кадастру  (у разі наявності).

5. Черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру).

6. Фотофіксація земельної ділянки                                          (з оточенням).

7. Містобудівний розрахунок  з  техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

 безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

10 робочих днів

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

1.Невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

10

Особливості надання  послуги особам похилого віку та інвалідам           

на загальних підставах  

11

Порядок оскарження  відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення  можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

____________________________________          

 

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги  

виготовлення будівельного паспорта на забудову земельної ділянки

 

1

Найменування органу,  в якому  надається  послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса: 27100, вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка Кіровоградської області

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня, з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити  відповідальних за видачу документа     

тел. 2-16-86,  факс 2-14-31

спеціаліст І категорії, архітектор міста

Коробов А.О.,  ІІ поверх , кабінет № 7

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади,  органів місцевого самоврядування                  

ЗУ „Про регулювання містобудівної діяльності“ ст. 27;

ЗУ „Про архітектурну діяльність“;

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затверджений Наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2011 року № 103

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1.Засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою.

2.Засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову зазначеної земельної ділянки.

3.Ескіз намірів забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади, максимальні відмітки висотності, відстані до сусідніх земельних ділянок).

4.Проект будівництва.

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

 безоплатно              

8

Строк, протягом якого  видається документ        

10 робочих днів

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

1. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам, державним стандартам і правилам.

10

Особливості надання   послуги особам похилого  віку та інвалідам           

на загальних підставах  

11

Порядок оскарження  відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення   можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

____________________________________

  

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги  

оформлення права власності на нерухоме майно

 

1

Найменування органу, в якому  надається послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса: 27100,  вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня, з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел. 2-16-86, факс 2-14-31

завідувач юридичного сектору Діордіяшенко В.І.,  ІІ поверх,  кабінет № 8

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади,  органів місцевого самоврядування                  

ЗУ„Про місцеве самоврядування в Україні“ ст. 30 п. 10 ч. „б“;

Наказ Міністерства юстиції  №1692/5  

від 28.07.2010 року                     

6

Вичерпний перелік  документів, необхідних для отримання документа 

1.Заява / клопотання

2.Правовстановлюючі документи на майно

3.Паспорт / установчі документи

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

безоплатно              

8

Строк, протягом якого видається документ        

протягом 30 днів

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні  документа 

неподання необхідних документів                           

10

Особливості надання  послуги особам похилого  віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження  відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

___________________________________

 

  

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

дозвіл на експлуатацію об’єктів поводження з небезпечними відходами

 

1

Найменування органу, в якому  надається послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса: 27100, вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка,  Кіровоградська область                

3

Інформація щодо графіка  роботи органу           

щодня, з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел.  2-16-86, факс 2-14-31

завідувач юридичного сектору Діордіяшенко В.І.,  ІІ поверх,  кабінет № 8

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних  органів виконавчої влади, органів місцевого     самоврядування                  

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“ ст. 30  п. 2  ч. „б“;

 ЗУ „Про відходи”  п. „л” ст. 21                      

6

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа 

1.Клопотання

2.Копія висновку санепідстанції

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

 безоплатно              

8

Строк, протягом якого  видається документ        

протягом 30 днів

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

неподання необхідних  документів                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

в першу чергу  / поза чергою  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення   можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

 

 

________________________________________

 

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

 

 

1

Найменування органу,  в якому  надається послуга

виконавчий комітет

2

Місцезнаходження органу 

адреса: 27100, вул. Воровського, 70

м. Новоукраїнка, Кіровоградської області

3

Інформація щодо графіка роботи органу           

щодня, з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

4

Реквізити відповідальних за видачу документа     

тел. 2-16-86, факс 2-14-31

спеціаліст І категорії, архітектор міста

Коробов А.О., ІІ поверх, кабінет № 7

5

Нормативно-правові акти, якими регламентується видача документа: Закони України, інші нормативні акти центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування                  

ЗУ „Про рекламу“;  

ЗУ „Про місцеве самоврядування в Україні“ ст. 30 п. 13 ч. „а“;

ЗУ „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності“;

Постанова КМУ від 29.12.2003 р. № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами“;

Правила розміщення зовнішньої реклами на території Новоукраїнської міської ради.                         

6

Вичерпний перелік  документів, необхідних для отримання документа 

1.Заява встановленого зразка.

2.Фотокартка або компь’ютерний макет місця (розміром не менше 6х9см), на якому планується розташування рекламного засобу.

3.Ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.

4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності.

7

Платність (безоплатність) видачі документа        

 безоплатно              

8

Строк, протягом якого  видається документ        

до 30 днів

9

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні документа 

1. Оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам.

2. У поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.                           

10

Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам           

на загальних підставах  

11

Порядок оскарження відмови у наданні послуги     

заява міському голові з відповідним обгрунтуванням, звернення до суду

12

Порядок виправлення можливих недоліків         

заява з відповідним обгрунтуванням

13

Примітки

Видача дозволу проводиться через дозвільний центр райдержадміністрації

 

______________________________________

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•