•Банер•
«Пульс» - інтерактивний сервіс для реагування на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів •PDF• •Друк•
••Середа•, 11 •грудня• 2013, 15:22•

                 З початку року Новоукраїнською ОДПІ   Головного управління Міндоходів у Кіровоградській  області отримано 1 інформаційну картку за телефонними зверненнями, що надійшла на сервіс «Пульс».  Запити сервісу опрацьовуються у найкоротші терміни, заявники отримують змістовні відповіді на свої запитання, інформацію про результати перевірки та вжиті заходи.

                 Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків, під час здійснення митного контролю та оформлення, доступно за безкоштовним телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Новоукраїнської ОДПІ

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•